کامدار: از گلی که به ثمر رساندم، لذت نبردم
دنیای اقتصاد، علیرضا هاشمی- هافبک تیم سیاه‌جامگان مشهد در بازی هفته سیزدهم این تیم در برابر صبا توانست اولین گلش را از روی یک ضربه ایستگاهی و به زیبایی به ثمر برساند، گلی که به قول خودش چون منجر به پیروزی نشد برایش خوشحالی به همراه نیاورد.

احمد امیرکامدار درباره بازی تیم‌های سیاه‌جامگان و صبای قم و شکست 2 بر یک مقابل این حریف گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت زیادی داشتند اما در ضدحمله‌ها ما به مشکل خوردیم و حریف‌مان به گل رسید. ما توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم اما متاسفانه نتیجه‌اش برای ما بد بود، تمام تلاش‌مان را کردیم تا در این بازی به پیروزی برسیم، اما با این باختی که نصیب تیم‌مان شد شرایط برای ما سخت‌تر شد. او در این مورد ادامه داد: دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل باقی نمانده است و ما باید آنقدری امتیاز بگیریم که به مشکل برنخوریم، بسیار افسوس می‌خوریم که در بسیاری از بازی‌ها همانند دیدار مقابل صبا موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و در نهایت نتوانستیم امتیازات بازی را به حساب خودمان واریز کنیم.هافبک سیاه‌جامگان که در این بازی موفق به گلزنی برای تیمش شد در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت: حقیقت را بخواهید باید بگویم که چیز خاصی نبود، وقتی شما در دیداری گلزنی کنید ولی در نهایت تیمتان می‌بازد آن گل بی‌ارزش می‌شود و خود بازیکنی که گلزنی کرده است هم ناراحت می‌شود، امیدوارم گل‌هایی بزنیم که منجر به برد تیم شود، فقط در آن صورت است که می‌توانید از گلی که به ثمر رسانده‌اید خرسند باشید.

او با تکذیب این موضوع که در هیچ یک از بازی‌هایی که در مشهد انجام می‌شود از جمله بازی در برابر صبای قم تلاشی برای وقت تلف کردن صورت نمی‌گیرد، گفت: ما در کدام بازی خودمان را از قصد به زمین انداختیم و تمارض کردیم؟ شنیدم می‌گفتند در این بازی قصد وقت تلف کردن داشتیم، برای چه وقتی میزبانی بازی را داریم و نتیجه را عقب هستیم باید خودمان را زمین بیاندازیم؟ مطمئن باشید هر موقع که این اتفاق افتاده است به دلیل مصدومیت بازیکنان‌مان بوده است. کامدار در مورد این‌که چرا تاکنون تیم سیاه‌جامگان نتوانسته نتایج دلخواه هوادارانش را بگیرد، گفت: ما تلاش خودمان را می‌کنیم ولی نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است که تلاش‌های‌مان آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم را ندارد. نمی‌دانم شاید به باختن عادت کرده‌ایم و یا اینکه توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود، هر آنچه که هست باید هرچه سریعتر به حالت عادی برگردیم و امتیازات را جمع کنیم زیرا واقعا کارمان دارد سخت می‌شود.

می گفتند به گسترش برو
بازیکن سیاه‌جامگان که در هفته یازدهم به تبریز بازگشت و به دیدار با تیم سابقش تراکتورسازی پرداخت، نظرش را اینگونه بیان کرد: بعد از ۴، ۵ ماه دوباره به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفتم و تراکتوری‌ها را دیدم. آنجا ورزشگاهی بود که تمام بازی‌هایم را انجام دادم همیشه به آنجا حس خوبی دارم به هر حال تراکتورسازی تیم سابق خودم و تیم شهرم بود و قطعا آن را دوست دارم و بازی کردن مقابل این تیم سخت بود ولی در حال حاضر به سیاه‌جامگان تعهد دارم و اصول حرفه‌ای می‌گوید باید تمام تلاش خود را برای موفقیت تیمی که در آن بازی می‌کنید، به کار ببندید. هافبک سابق تراکتور که با دلخوری از این تیم جدا شد در مورد این‌که هنوز هم از مسئولان این تیم دلخور است یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: صددرصد هنوز هم ناراحتم، البته از مسئولان این تیم نه هوادارانش که همیشه برایم سنگ تمام گذاشتند. مسئولین این تیم با من رفتار خوبی نداشتند و به همین دلیل من با بی‌احترامی از تراکتور جدا شدم. هیچوقت فکرش را نمی‌کردم تمام هافبک‌های تراکتورسازی بروند و آن وقت به من هم بگویند احمد تو مشکل داری و باید بروی تازه برای من تعیین تکلیف هم می‌کردند و می‌گفتند به گسترش برو. به هر حال با گذشت زمان همه این‌ موضوعات هم تمام شده و توکل من به خداست.