ارائه خدمات  به 9 هزار دارنده گواهی صنعتی
*مهندس مهدی میرخانی: پیشنهاد می شود مراکزی جهت کمک و مشاوره برای صنعتگران ایجاد گردد تا این افراد برای ثبت درخواستهای اولیه خود در سامانه بهین یاب با مشکلات جدی مواجه نشوند
برای کاستن از مشکلات و مراجعات مکرر و متعدد به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ارائه خدمات به دارندگان گواهی صنعتی، باید مشابه پروانه های صنعتی دیگر باشد.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با ارائه این پیشنهاد گفت: با توجه به حدود ۹ هزار گواهی صنعتی در استان تهران که از هیچ نوع خدماتی از قبیل معافیت گمرکی، مالیاتی و ... استفاده نمی‌کنند، پیشنهاداتی از سوی این سازمان در حال ارائه به وزارت متبوع است.
مهدی میرخانی افزود: در صورت قبول این پیشنهادات توسط مسئولان جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت که مدیران با سابقه، قدیمی و آشنا به این مسائل در حال حاضر سکاندار آن هستند تحولی عمده در صنعت استان تهران ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: اهداف دولت تدبیر و امید برای رفع این قبیل موانع و مشکلات برای ارتقاء سرمایه گذاری‌های جدید و افزایش تولید برنامه ریزی شده و پیگیری می شود.
میرخانی در عین حال با اشاره به مشکلات بسیاری از صنعتگران در خصوص سامانه بهین یاب گفت: به اعتقاد اینجانب ضرورت دارد مراکزی جهت کمک و مشاوره برای صنعتگران ایجاد گردد تا این افراد در ابتدای کار با مشکلات جدی برای ثبت درخواست‌های اولیه مواجه نشوند.