افزایش 1.17 درصدی وصول درآمد در خراسان رضوی
دنیای اقتصاد- رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از افزایش 1.17 درصدی وصول درآمد در این استان طی سال گذشته نسبت به درآمد مصوب در این سال خبر داد. به گزارش ایرنا، سیدعلی شهابی با اشاره به اینکه درآمد مصوب سال گذشته برای خراسان رضوی یک هزار و 901 میلیارد تومان بود که حدود 1.17 درصد بیشتر از این مبلغ وصول شد، اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و 923 میلیارد تومان درآمد در این استان وصول شد که در مقایسه با سال 1392 نیز حدود 39 درصد افزایش داشت.
رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از مجموع درآمد وصول شده سال گذشته یک هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان را درآمدهای مالیاتی تشکیل داد که نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد افزایش داشته است.
شهابی افزود: بقیه درآمدهای وصول شده را که معادل 244 میلیارد تومان است، سایر درآمدها تشکیل داده که در مقایسه با سال 1392 حدود 30 درصد و نسبت به سهمیه مصوب استان در این بخش 16 درصد افزایش داشت.
رئیس سازمان اقتصادی و دارایی خراسان رضوی بیشترین درآمدهای مالیاتی در این مدت را به ترتیب از محل مالیات اشخاص حقوقی، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی اعلام کرد.