هدف ما معرفی جذابیت‌های گردشگری ایران به جهانگردان است
علی مشیرزاده «سفیران سیر آذر» با آغاز دو دهه فعالیت مستمر خود در عرصه گردشگری، با ارائه نوآوری‌های تخصصی و گسترش فعالیت‌های خود همچنان دل در گروی ارتقاء صنعت گردشگری و توریسم در ایران داشته و ضمن تعامل با همکاران و دست اندرکاران این حوزه، توسعه فرهنگ سفر در کشور و همچنین ارائه تصویری روشن از جذابیت‌های گردشگری ایران برای جهانگردان خارجی را به عنوان یکی از برجسته‌ترین اهداف خویش در دستور کار قرار داده است. قصد ما در این آژانس، این است که در سال جدید با تمام توان برای خدمت به جامعه وقت و انرژی صرف کنیم و اولین هدف خود را بر روی شناساندن جذابیت‌های گردشگری ایران برای توریست‌های خارجی، خصوصاٌ کشورهای همسایه قرار داده‌ایم.
با توجه به اهمیت بسیار تورهای داخلی در ایران، اولویت ما برای سال جدید ارائه تورهای خارجی به کشورهای دوست و همسایه است.
مردم ما همان‌طور که در طول تاریخ همواره مردمی مهمان‌نواز بوده‌اند، در عین حال خواهان کسب تجربه و دانستن مطالب بیشتر در مورد فرهنگ، آداب و رسوم و قوانین کشورهای دیگر نیز هستند، به همین دلیل سفر جهانگردان به کشور ما از اهمیت خاصی برای مردم برخوردار است و این مهم می‌تواند ضمن افزایش درک متقابل، موجب همدلی و تفاهم بیشتر ملت‌ها با یکدیگر گردد.
با توجه به وجود نقاط دیدنی بسیار زیاد و جذاب، آب و هوای ۴ فصل، دارا بودن کوه و جنگل و دریا و ... ایران از نظر جذب توریست در جایگاه شایسته‌ای قرار دارد.
به نظر می‌رسد، سیاستگذاران و متولیان گردشگری با در نظر گرفتن تمهیدات بیشتر و فراهم نمودن سفری امن و آرامش‌بخش برای گردشگران، می‌توانند فرهنگ گردشگری و سفر را در کشور رونق بیشتری بخشیده و این امر را در کشور به یک رسم و سنت تبدیل کنند.
ارائه سیستم رزرواسیون آنلاین برای ارتقاء گردشگری
با توجه به شیوه زندگی امروز و امکان استفاده بیشتر مردم از اینترنت در انجام کارها، موسسه گردشگری سفیران سیر آذر در راستای توسعه فرهنگ گردشگری اقدام به راه اندازی سیستم رزرواسیون آنلاین (B2B ) نموده است.
دست اندرکاران عرصه گردشگری در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند از این سیستم رزرواسیون که کاملا آنلاین و ۲۴ ساعته است، استفاده کرده و نسبت به مقصد متقاضیان سفر به آنان خدمات ارائه کنند.
در این سیستم می‌توان با استفاده از فیلترهای تعیین شده، نظیر ستاره هتل، نوع اتاق، امکانات موجود، نرخ مورد نظر و ... نسبت به انتخاب 36785 مقصد گردشگری و رزرو قطعی 357484 هتل در سراسر جهان اقدام نمود.
این سیستم قابلیت هماهنگ کردن ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و لیدر در هر کجای دنیا را دارد و از ماه مارچ نیز به این سیستم قابلیت رزرو آنلاین پرواز و کرایه ماشین اضافه خواهد شد.
نحوه استفاده از این سیستم بسیار ساده است. فقط کافی‌است مسیر مورد نظر شامل مبدا و مقصد را وارد سیستم کرده و نوع امکاناتی را که مد نظر است، فیلتر نموده و از بین داده‌ها، انتخاب نمایید. سپس اطلاعات مسافر را وارد نموده و پس از تایید اطلاعات، پرداخت خود را نیز از طریق درگاه شتاب انجام داده و تاییدیه ورود به هتل خود را دریافت نمایید.
با این اقدام ساده در هر کجای دنیا و در هر ساعت شبانه روز، حتی با استفاده از اینترنت تلفن همراه خود می‌توانید، بلیط، هتل و حتی ترانسفر و لیدر خود را در سراسر دنیا بدون اینکه نیاز به شخص خاصی در آژانس سفیران سیر آذر داشته باشید، هماهنگ کنید.
سفیران سیر آذر در نظر دارد در آینده‌ای بسیار نزدیک این سیستم را برای شخص مسافر نیز راه اندازی نماید (B2C ) که همه افراد قابلیت استفاده از آن را داشته باشند و به راحتی بتوانند برنامه سفر خود را هماهنگ نمایند. داشتن جامعه‌ای سالم و شاد در گرو داشتن مردمی سالم و شاد است و یکی از راه‌های شاد زیستن مردم، توانایی هماهنگ کردن تفریحات مناسب، راحت و کم هزینه برای آنها است و این هدف اصلی سفیران سیر آذر در راستای توسعه فرهنگ گردشگری در کشور است.