معرفی :
دریک دهه کذشته صنعت بیمه دستخوش تحولات زیادی شده که مهمترین و تاثیر گذارترین آنها را میتوان تصویب قانون تاسیس شرکتهای خصوصی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و از اواخر سال 1381 بر شمرد. با تصویب این موضوع شرکتهای بیمه خصوصی پا به عرصه حضور در صنعت بیمه کشور گذاشتند و پس از طی مسیری پر از حوادث و اتفاقات گوناگون بعد از 10 سال هم اکنون شاهد حضور بیش از 20 شرکت بیمه در این عرصه می باشیم.
در این بخش به سراغ شرکت بیمه رازی یکی از شرکتهای خصوصی بیمه که اولین مجوز فعالیت را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و فعالیت خود را آغاز نمود ، رفته و با یکی از مدیران قدیمی که از اولین روز تاسیس این شرکت حضور داشته به گفتگو می پردازیم.
آقای فرشید بخشی مدیر بیمه های اشخاص (عمر ، حوادث ، درمان) شرکت بیمه رازی هستند ، ایشان ۴۲ سال سن با حدود ۲۰ سال سابقه کار در شرکتهای بیمه و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بیمه می باشند.
مدیریت بیمه های اشخاص بیمه رازی با ارائه انواع محصولات بیمه ای مرتبط با این حوزه که شامل رشته های بیمه ای مربوط به بیمه درمان ، عمر و حوادث و همچنین بیمه های مسافران عازم به خارج از کشور می باشد همواره سعی در حضور مناسب در بازار بیمه کشور و نهایتا" جلب رضایت بیمه گذاران و مشتریان خود را دارد.
بیمه رازی در چند سال فعالیت خود تا کنون به تعداد زیادی از هموطنان عزیز خدمات مورد نیاز در بخش درمان ، حوادث و بیمه های زندگی ارائه نموده و هم اکنون نیز با رویکردی نو سعی در حضور گسترده دربازار بیمه های زندگی که یکی از نیازهای اساسی هموطنان عزیز می باشد را دارد. در این راستا طرحهای جدید و مناسبی را نیز متناسب با شرایط تمام اقشار طراحی نموده که در حال حاضر توسط شبکه شعب و نمایندگیهای شرکت در حال عرضه می باشد.