ریپلی و اوزی 

آخر هفته

اغلب اوقات می‌توانید اوزی و خواهرش ریپلی را در حال بازی کردن در گِل‌ها یا عکس گرفتن در منظره‌های زیبای شمال غربی آمریکا ببینید؛ همه جا را به‌هم می‌ریزند و طوری رفتار می‌کنند که انگار واشنگتن حیاط پشتی خانه‌شان است!

 

 بولت و کیل 

آخر هفته

این دو گربه ماجراجو بیشتر وقت‌ها صاحبانشان را در پیاده‌روی، کایاک‌سواری و سفرهای آبی اطراف کانادا همراهی می‌کنند. آنها هر چیزی که برای سفر کردن لازم باشد را دارند؛ کفش‌های مخصوص سرما، کت برای زمان بوران و جلیقه نجات.

 

 جانگو و چلو 

آخر هفته

این دو مسافر کوچک اهل ریودوژانیرو هستند؛ با این حال یکی در پرتغال به‌دنیا آمده و دیگری در نزدیکی سائوپائولو و از پنج سال گذشته که یکدیگر را ملاقات کردند یک روز هم جدا از هم سپری نکرده‌اند.

 

بنتلی

آخر هفته

بنتلی، بول‌داگِ بلند پرواز انگلیسی، تنها عضو مشهور خانواده‌اش در اینستاگرام نیست. . اگر کنجکاوید که بنتلی را ببینید، کافی است اسمش را در یوتیوب جست‌وجو کنید.

 

 ویلو

آخر هفته

گربه نجات‌یافته (ویلو) و صاحب ماجراجویش در چند سال گذشته دوران خیلی هیجان‌انگیزی را پشت سر گذاشته‌اند. این دو با ماشین ونی که دارند اطراف استرالیا را از سال ۲۰۱۵ گشته‌اند و می‌شود گفت بیش از ۲۴ هزار مایل سفر کرده‌اند.

 

  اسپن 

آخر هفته

اسپن اصالتا اهل کلرادو است و شش سال سن دارد. موهای او طلایی است و می‌شود او را در گروه سگ‌های جست‌وجوگر حساب کرد. اسپن به همراه هانتر لاورنس که صاحب او است اطراف جهان را می‌گردد.

 

 چاپاتی  

آخر هفته

چاپاتی زندگی عجیبی داشته است. در فوریه ۲۰۱۷ زوج اوکراینی در خیابان‌های کوچی در هند او را پیدا می‌کنند. چاپاتی که هنوز بچه است تا امروز از بیشتر از 14 شهر در نپال، تایلند و هند دیدن کرده است.

 

  میلی 

آخر هفته

کریگ آرمسترانگ گربه‌اش میلی را در سفرهای کوه‌نوردی و پیاده‌روی‌های طولانی‌اش همراه خود می‌آورد؛ همه همسفرهایشان می‌دانند کجا می‌توانند میلی را پیدا کنند؛ در کوله‌پشتی صاحبش!

 

  داگیست

آخر هفته

الیاس فردمن که عکاس نسبتا مشهوری است، به اطراف جهان سفر و از سگ‌هایی که می‌بیند عکاسی می‌کند؛ مثل همین عکس. سمی، ۱۸ ماهه و از نژاد تازی است. این عکس در یکی از فروشگاه‌های سیاتل از او گرفته شده است.

 

  لوکی 

آخر هفته

کلی لوند، صاحب لوکی، او را همه جا همراه خود می‌برد که فعال و سرحال نگاهش دارد. لوکی چند رگه است؛‌هاسکی، گرگ قطبی و سگ سورتمه‌کش آلاسکایی!

 

 مکس و لوییز

آخر هفته

این دو سگ شکاری ماجراجو در فرانسه به‌دنیا آمده‌اند، به لیسبون رفته‌اند و حالا در سائوپائولو زندگی می‌کنند. مکس و لوییز از دوستان جانگو و چلو هستند؛ دو سگی که بالاتر به آنها اشاره کردیم. این دو جفت را بیشتر اوقات در فرودگاه و ساحل می‌توانید پیدا کنید.

 

  بورما

آخر هفته

 بورما و صاحبش، استفان سیمونز، بسیاری از کوهستان‌های حیرت‌انگیز آمریکای شمالی را گشته‌اند؛ از پارک ملی گرند تتون گرفته تا کوهستان‌ یاقوتی. سگ سیمونز که اسمش پاپی است هم گاهی در این سفرها به آنها ملحق می‌شود.

 

  اسپن و کوآ  

آخر هفته

این دو سگ جست‌وجوگر (البته این اسپن با سگی که چند مورد بالاتر به آن اشاره شد فرق دارد) معمولا جزو محبوب‌ترین‌های اینستاگرام هستند. آنها با سامانتا توبیاس که عکاس است سفر می‌کنند و ژست‌های خیلی خوبی برای عکس‌های او می‌گیرند.

 

 چلو 

آخر هفته

چلو تقریبا نصف یک بول‌داگ متوسط فرانسوی ابعاد دارد، ولی با همین ابعاد کوچک هم خیلی با شخصیت به نظر می‌رسد. این ‌سگ نیویورکی به همراه صاحبش لونی ادواردز تابه‌حال به پنج کشور سفر کرده است.

 

 پِرون 

آخر هفته

پِرون در مدوک فرانسه بدنیا آمده و بیشتر آخرهفته‌هایش را در مناطق بالای نیویورک می‌گذراند؛ البته اگر سرگرم ژست گرفتن برای عکاسان نباشد!

 

  میامی

آخر هفته

میامی ماجراجوترین سگ خانگی است.   میامی که از نژاد ایتالیایی چیهوآهوآ است تقریبا در همه جا عکس دارد؛ از سانتورینی گرفته تا نوتردام.