سونی اکسپریا ایکس‌ای ۱ اولترا (Sony Xperia XA۱ Ultra):

قیمت حدود ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان

آخر هفته

گوشی اکسپریا ایکس‌ای 1 اولترای سونی برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به‌دنبال یک گوشی قدرتمند و مجهز به نمایشگری بزرگ هستند. صفحه نمایش این گوشی ۶ اینچی است و وضوح تصویر فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) پیکسل را ارائه می‌کند. تراشه هلیو پی ۲۰ با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای در این گوشی بکار رفته و رم و حافظه داخلی دستگاه به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایتی هستند. دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات برتر گوشی مذکور به‌شمار می‌روند. ضمنا باتری این اسمارت‌فون یا فبلت ظرفیت ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

 گوشی شیائومی می‌نوت پرو (Xiaomi Mi Note Pro):

قیمت حدود ۱،۳۵۰،۰۰۰ تومان

آخر هفته

اگر بودجه‌ای حدود 3/ 1 میلیون تومان دارید، شک نکنید که شیائومی می‌نوت پرو یکی از بهترین اسمارت‌فون‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای بهره می‌برد. صفحه نمایش ۷/ ۵ اینچی گوشی وضوح تصویر (QHD۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) را به همراه دارد و رم گوشی ظرفیت ۴ گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه داخلی دستگاه هم ۵۴ گیگابایتی است. دوربین اصلی این اسمارت‌فون از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و سنسوری ۴ مگاپیکسلی هم دوربین سلفی دستگاه را تشکیل می‌دهد. باتری شیائومی می‌نوت پرو هم ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

گوشی میزو پرو ۶ (۶Meizu Pro):

قیمت حدود ۱،۳۷۰،۰۰۰ تومان

آخر هفته

گوشی میزو پرو 6 هم یکی دیگر از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. این گوشی از تراشه هلیو ایکس 25 مدیاتک با پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای بهره‌مند است و رم 4 گیگابایتی دارد. حافظه داخلی آن ظرفیت 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند و نمایشگر گوشی ۲/ ۵ اینچی است. وضوح تصویر صفحه نمایش گوشی میزو پرو ۶ فول اچ‌دی است و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی ۲۱ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. باتری این اسمارت‌فون هم ظرفیت ۲۵۶۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی‌ای ۵ مدل ۲۰۱۷ (۵Samsung Galaxy A ۲۰۱۷):

قیمت حدود ۱،۳۷۰،۰۰۰ تومان

آخر هفته

مثل همیشه محصولی از شرکت سامسونگ هم در بین بهترین گوشی‌های ما جای دارد و این بار این محصول مدل 2017 گوشی گلکسی‌ای 5 این برند کره‌ای است. گلکسی‌ای 5 مدل 2017 از تراشه اگزینوس 7870 سامسونگ با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره‌مند است و رم 3 گیگابایتی دارد. حافظه داخلی گوشی هم ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. صفحه نمایش این گوشی 2/ 5 اینچی است و وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد. دوربین اصلی و سلفی آن سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند و باتری دستگاه هم 3000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

گوشی آی‌فون اس‌ای اپل (Apple iPhone SE):

قیمت حدود 1،400،000 تومان

آخر هفته

آی‌فون اس‌ای اپل ارزان‌ترین آی‌فونی است که می‌توانید به صورت آکبند خریداری کنید. این گوشی قیمتی حدود 1،400،000 تومان دارد و از بهترین گوشی‌هایی محسوب می‌شود که با بودجه‌ای حدود 5/ 1 میلیون تومان قادر به خریدش هستید. تراشه A9 به‌کار رفته در این گوشی پردازنده مرکزی دو هسته‌ای دارد و رم دستگاه ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی است و صفحه نمایش دستگاه 4 اینچی خواهد بود. وضوح تصویر نمایشگر این گوشی 1136 در 640 پیکسل بوده و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 12 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. باتری آی‌فون اس ای اپل هم ظرفیت 1624 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گوشی اچ‌تی‌سی 10 (HTC10):

قیمت حدود 1،450،000 تومان

آخر هفته

اچ‌تی‌سی 10 پرچمدار سال 2016 شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی است و بدون تردید یکی از بهترین اسمارت‌فون‌هایی خواهد بود که با بودجه‌ای حدود 5/ 1 میلیون تومان قادر به خریدش هستید. تراشه به کار رفته در ‌این گوشی اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای است. رم دستگاه 4 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. صفحه نمایش 2/ 5 اینچی این گوشی وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا اصطلاحا QHD را به همراه دارد و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. باتری این اسمارت‌فون قدرتمند هم ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.