پویش سبز

قرار سبز در شهرتهران: اعضای انجمن صلح با طبیعت اصفهان در موزه صلح تهران راویان جانباز و قربانیان سلاح‌های شیمیایی را ملاقات کردند. در حاشیه این برنامه دو اصله درخت توسط اعضای انجمن و پرسنل موزه با شعار صلح با طبیعت کاشته شد.

قرار سبز در شهر مشهد: به همت انجمن همیاران محیط‌زیست و حیوانات مشهد، پاکسازی و فرهنگ‌سازی در پیست موتورسواری کراس با همکاری و همراهی موتورسواران از این حرکت فرهنگی انجام شد.

قرار سبز در شهر دورود: با تلاش هیات کوهنوردی و تشکل‌های بلوطبان، سبزاندیشان اشترانکوه و آواگشت، همایش کوهپیمایی عمومی با هدف ترویج کوهنوردی و پاکسازی کوهستان با حضور جمعی از کوهنوردان و فعالان محیط‌زیست در منطقه باباهور شهرستان دورود انجام شد.

قرار سبز در شهر کرمانشاه: اعضای انجمن پیام آوران کرمانشاه برنامه کوهنوردی طاق‌بستان و پاکسازی پارک کوهستان را به‌عنوان هفتاد و چهارمین فعالیت خود انجام دادند.

قرار سبز در شهر نورآباد ممسنی: به همت انجمن حامیان طبیعت زاگرس ممسنی، آبیاری درختان تپه نورالشهدا و کاشت درخت برای زادروز تعدادی از اعضا انجام گرفت.

قرار سبز در شهر لنگرود: توسط آموزش‌یاران جمعیت دوستداران محیط‌زیست لنگرود آموزش کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا در آموزشگاه‌های لنگرود دبستان شاهد میرحق‌پرست انجام شد.

قرار سبز در شهر شیروان: بیست و پنجمین برنامه طنین پاکبانان شیروان در مسیر پارک شیرکوه تا یادمان شهدای گمنام انجام گرفت. در این برنامه فرماندار، شهردار،رئیس شورای شهر و روسای ادارات و جمعیت هلال احمر شیروان نیز حضور داشتند.

قرار سبز در شهر خرم‌آباد: دانش‌آموزان دبیرستان سما خرم‌آباد از خزانه پدر بلوط بازدید کردند. در بازدیدی که دانش آموزان از منزل آقای افشار داشتند، در کارگاه آموزشی با نحوه پرورش بذر و کاشت بلوط آشنا شدند.

قرار سبز در شهر کوهدشت: اعضای انجمن آوای باران کوهدشت لرستان در اطفای حریق سه آتش سوزی پی‌در‌پی جنگل‌های منطقه حضور داشتند. اطفای حریق جنگل‌های مناطق دالاب، سرگیس و تنگ گرمه ۶ ساعت به‌طول انجامید.

قرار سبز در شهر آبدانان: به همت انجمن بانوان طبیعت دوست آبدانان، آموزش و فرهنگ‌سازی درخصوص مدیریت آب، حفظ اکوسیستم، نریختن زباله در آب‌های رودخانه(سراب) در دبیرستان فراست آبدانان ایلام انجام شد.

قرار سبز در شهر تهران: مدرسه طبیعت طهران در دومین نمایشگاه فرهنگ پیوند و مشارکت استان تهران غرفه‌ای بر پا کرد. همچنین اردوی کودک و خانواده، در روز جمعه توسط مدرسه طبیعت طهران انجام شد.

قرار سبز در شهر سنندج: مسابقه نقاشی با بنرهای بازیافتی توسط انجمن شنه نوژین کردستان و هیات‌مدیره مجتمع ۲۲۰ واحدی فرهنگیان در سنندج انجام شد.

قرار سبز در شهر مهاباد: همایش هفتگی دوچرخه‌سواری توسط انجمن سبزاندیشان جوان مهاباد با مشارکت هیات دوچرخه‌سواری این شهر در جهت حمایت از سه‌شنبه‌های بدون خودرو و احیای فرهنگ دوچرخه‌سواری انجام شد.

قرار سبز در شهر تهران: به همت پایگاه خبری گلونی نشست تخصصی طبیعت لرستان در خطر انقراض، با حضور خبرنگاران و کارشناسان محیط‌زیست در محل نمایشگاه مطبوعات واقع در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

قرار سبز در شهر جهرم: اعضای انجمن بچه‌های شهر باربد، کوه آوکوورو (پایین‌تر از غار سنگ‌آشکن) را با شعار جهرم پاک و ترویج فرهنگ پاک‌سازی محیط‌های گردشگری پاک‌سازی کردند.