رودولف ادلینگر، مدیر عامل Aqua Engineering، درباره شرکت تحت مدیریتش می‌گوید: «اکنون، نیم‌قرن است که عبارت «آب زندگی ماست» را دورنما و انگیزه فعالیت‌هایمان قرار داده‌ایم. امروز، تغییرات اقلیمی، رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای آب ما را ملزم به استفاده از راه‌کارهایی هوشمندانه‌تر و پایدارتر کرده است. دستیابی به این راه‌کارها، بدون استفاده از فناوری‌های مدرن و شیوه‌های مدیریتی برتر، ممکن نیست.»

Aqua Engineering با شرکایی راهبردی در بخش آب‌رسانی شهری همکاری می‌کند تا بتواند راه‌کارهایی مدرن، هوشمند و یکپارچه در اختیار شبکه‌های آبی و سامانه‌های توزیع آب قرار دهد. این راه‌کارها بر کاهش میزان هدررفت آب و مصرف بهینه انرژی با استفاده از روش‌های دیجیتال تمرکز دارد.

Aqua Engineering، با ۳۰ سال تجربه در زمینه شیرین‌سازی آب، یکی از شرکت‌های پیشروی این حوزه در منطقه خلیج فارس است. ظرفیت تولید آب شیرین تأسیسات نصب‌شده این شرکت در منطقه خلیج فارس حداکثر ۱۰۰ هزار مترمکعب در روز است. دولت‌ها بخش عمده مشتریان Aqua Engineering در این منطقه را تشکیل می‌دهند. سطح رضایت این مشتریان از عملکرد عملیاتی بلندمدت تأسیسات این شرکت و هزینه‌های رقابتی تولید آب آشامیدنی آن بسیار بالا است.

به گفته ادلینگر، «در ایران، دسترسی جامعه به آب آشامیدنی پایدار و فراهم کردن آب فرایندی مورد نیاز صنایع از جمله چالش‌های کلیدی دولت‌های فعلی و آینده است. ایران کشوری است که می‌توانیم در آن، از تجربیات و سوایق عملکردی منطقه‌ای نهایت استفاده را ببریم..»

Aqua Engineering می‌تواند، با استفاده از ترکیبی هوشمند از راهبردهای مختلف، در فرایندهای توسعه و مدیریت آب در ایران تأثیرگذار باشد. این راهبردهای هوشمند عبارتند از:

ایجاد منابع آبی جدید تجدیدپذیر، شیرین‌سازی آب دریا و انتقال آن در خشکی، بهینه‌سازی فرایند بازیافت آب حاصل از تصفیه فاضلاب، بازیافت آب صنعتی و ایجاد سامانه توزیع آب کارآمدتر.

Aqua Engineering آماده مشارکت در این مأموریت بزرگ و به اشتراک‌گذاری تخصص و راه‌کارهایش با مشتریان و سیاست‌گذاران ایران است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با رودولف ادلینگر، مدیرعامل Aqua Engineering، تماس بگیرید.

rudi@aqua-eng.com

www.aqua-eng.com