با آتش بازی نکنید

طی چند سال گذشته کشور ایران دستخوش حوادث طبیعی بسیاری بوده است و به عنوان ششمین کشور بلاخیز جهان، چهارمین کشور از لحاظ بروز بلایای طبیعی در آسیا و دهمین کشور زلزله خیز جهان شناخته شده است و هر ساله به طور میانگین شاهد حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار زمین لرزه با مقیاس بزرگی بیش از یک ریشتر در مناطق مختلف کشور هستیم. به غیر از زلزله، حوادثی همچون سیل، طوفان، حرکت زمین، انفجار گاز و غیره نیز در مقیاس‌های بزرگ و کوچک به جان و مال هموطنان عزیزمان آسیب‌های جدی وارد کرده است.

 

شرکت بیمه «ما» در راستای ترویج فرهنگ بیمه در درجه اول وظیفه اطلاع رسانی و آگاه کردن هم میهنان عزیز و در درجه دوم ارائه خدمات بیمه‌ای که ضامن حفظ سرمایه و اموال ایشان است را بر عهده دارد.

در طول سال‌های گذشته بیمه «ما» با بررسی موانع فروش و مدیریت زنجیره تامین با هدف جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و ارائه خدمات مناسب موفق به رشد ۷۴.۵ درصدی پرتفوی در رشته بیمه‌های آتش سوزی شده است. همچنین در جریان زلزله ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷ استان کرمانشاه کارشناسان این شرکت بلافاصله پس از وقوع زلزله در منطقه حاضر و اقدام به ارزیابی خسارت هموطنان کردند ؛ با تاکید مدیر عامل شرکت، پرداخت خسارات در کوتاهترین زمان ممکن به بیمه گذاران و یا بازماندگان آنان در دستور کار قرار گرفت و چک خسارت در منطقه به دست زیاندیدگان رسید.

ارائه نرخ‌های فنی و اخذ بهای خطر از مشتریان و پرداخت به موقع خسارت از اهداف شبکه فرآیندی مذکور بوده است. همچنین ارائه طرح‌های مختلف بیمه ای، بررسی ریسک‌ها به صورت حرفه‌ای، ارائه مشاوره به مشتریان بزرگ در زمینه مدیریت ریسک و کنترل عوامل ایجاد خطر، آموزش‌های سیستمی به شبکه فروش، تقویت و بهینه سازی ساز وکار نیروهای صف، هدایت شبکه فروش به سمت تحلیل نقاط ضعف و قوت ریسک‌های انتخابی از عمده اقدامات راهبردی در پیشرفت و رشد این رشته بوده است.

در طرحهای مذکور حتی فوت و نقص عضو خانواده بیمه گذار نیز تحت پوشش می‌باشد که از جنبه‌های ارزنده این بیمه نامه محسوب می‌شود.