در این همایش که مسوولان شرکت‌های تابعه شستا و ازجمله مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل و مهرداد تولاییان معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان حضور داشتند، این مجتمع عظیم صنعتی به جهت عملکرد موفق در سال مالی ۱۴۰۰ به‌ویژه در زمینه انجام سیاست هم‌افزایی در بین شرکت‌های این هلدینگ، در رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه، به‌عنوان شرکت برتر معرفی گردید و لوح و تندیس ویژه مربوطه از سوی میر هاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به نماینده ذوب‌آهن اهداء شد.

ذوب‌آهن اصفهان با توجه به تاکید مسوولان سازمان تامین اجتماعی و هدلینگ شستا و صدرتامین بر هم‌افزایی بین شرکت‌های تابعه، در اجرای این سیاست‌ها پیشگام بود که ازجمله آن می‌توان به امضای قرارداد با شرکت صبا تامین در جهت عرضه سالانه ۷۵۰ هزار تن محصول به بورس کالا اشاره کرد. ضمن اینکه در این همایش، در راستای هم‌افزایی شرکت‌های تابعه، تفاهم‌نامه همکاری بین ذوب‌آهن اصفهان و شرکت فراورده‌های نسوز ایران امضا شد.

شستا باید در خط مقدم تولید قرار گیرد

ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا نیز در این نشست حرکت به سمت اقتصاد مردم‌سالار بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایفای نقش مؤثر در دفاع اقتصادی را از ارزش‌های موردتوجه در این هدلینگ توصیف و هدف اصلی شستا را ارزش‌آفرینی و برخورداری از سود مناسب در جریان فعالیت‌ها و مأموریت‌های اصلی اعلام کرد.

ابراهیم بازیان گفت: «شستا « ظرفیت‌های نهفته زیادی در زیرمجموعه‌های خود دارد و در برنامه‌های راهبردی توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌های راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باید در خط مقدم تولید قرار گیرد.