به گزارش دنیای اقتصاد  مهدی قائلی با بیان اینکه خط‌کشی طولی یا محوری معابر منطقه ناژوان با هدف ایمن‌سازی معابر، روان‌سازی ترافیک، تفکیک خطوط عبوری و کاهش تصادفات رانندگی انجام خواهد شد، اظهار کرد: جانمایی و نصب تابلوها و چراغ‌های راهنمایی نیز در دستور کار اداره ترافیک مدیریت ناژوان قرار دارد.

او با اشاره به تشکیل اداره ترافیک در مدیریت ناژوان افزود: افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و ساماندهی ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها تا قبل از ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: اجرای این طرح بنا به درخواست شهروندان و معتمدان محلی همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و افزایش استقبال شهروندان و گردشگران از مراکز تفریحی و گردشگری و پارک جنگلی ناژوان بوده است.

او با اشاره به هزینه ۹ میلیارد ریالی اجرای این پروژه ادامه داد: در این طرح، علائم و تابلوهایی که نیاز به استانداردسازی یا تعویض دارد، شناسایی و فعالیت‌های لازم برای مناسب‌سازی آنها انجام می‌شود.

قائلی گفت: در این طرح که با همکاری شرکت فنی مهندسی نیک‌اندیش اجرا می‌شود، تابلوهای اخطاری، تابلوهای اسامی معابر، تابلوهای هدایت مسیر، نرده‌های ایمنی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و مینی‌نیوجرسی‌ها مرمت و بهسازی می‌شود.

او خاطرنشان کرد: علاوه بر رسیدگی و ساماندهی علائم و تابلوهای ترافیکی، اقداماتی از قبیل رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، خطوط عابر پیاده، اصلاح تابلوهای هدایت مسیر و جانمایی سرعت‌گیرها به صورت مستمر رصد و عملیاتی خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و ورود خیل عظیم گردشگران به عرصه ناژوان، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در عرصه گردشگری، به واحدهای مختلف مدیریت شهری برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مهمانان نوروزی و تسهیل در تردد کمک کنند.