واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان

کریم زارع در نشست واگذاری ۱۰۰۲ واحد مسکونی به نیازمندان کل استان که در استانداری اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امروز ۲۳ هزار واحد مسکونی در کل کشور توسط کمیته امداد به مددجویان تحویل شد و این علاوه بر مشارکت خود مددجویان و مصالح رایگان و فعالیت‌های جهادی انجام شده در این زمینه است .

وی افزود: همکاری و همدلی بسیار خوبی در این حوزه شکل گرفته و این همت و عزم وجود دارد که تا پایان سال ۱۴۰۲ و ابتدای سال ۱۴۰۳ تمام مددجویان روستایی فاقد مسکن را صاحبخانه کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از واگذاری ۱۰۰۲ واحد مسکونی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در کل استان خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله فولاد مبارکه، استانداری و گروه‌های جهادی انجام شد، یکی از مشکلات و دغدغه‌ها مشکل تأمین زمین است که قول تأمین زمین توسط معاونت عمرانی استانداری و بنیاد مسکن صادر شده و امیدواریم با حل این مشکل ابتدا روستاهای زیر ۲۰ هزار نفر و در گام بعد شهرهای بزرگ‌تر را پوشش دهیم.

زارع با اشاره به همکاری خوب بسیج سازندگی در همه استان‌ها بیان کرد: بنیاد مستضعفان در تفاهم‌نامه‌ای تقبل ۱۰ تُن سیمان داشته است و در زمینه وسیله نقلیه مشکلاتی وجود دارد و چند هزار سیمان طلبکار هستیم که اگر مساعدتی برای انتقال سیمان انجام شود کار تسریع خواهد شد. امیدواریم با مدیریت استانداری و همکاری همه نهادها بتوانیم به سهم خود مشکل مسکن را حل کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ واحد در دست اقدام داریم، گفت: با تأمین زمین می‌توانیم این تعداد را به ۲ هزار واحد برسانیم و با همراهی فولاد مبارکه به ویژه در حوزه تأمین مسکن ۲۸۷ واحد از هزار و دو واحد با این هم‌افزایی تکمیل شد، همچنین ۵۰۰ سری لوازم ضروری زندگی تأمین و توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از توزیع  ا۸ هزارو ۴۶۰ سری لوازم ضروری به ارزش ۴۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۲۲ سری جهیزیه نیز میان نوعروسان به ارزش ۸۲ میلیارد تومان توزیع شد و امیدواریم که این همکاری و هم‌افزایی در راستای کاهش دغدغه و مشکلات نیازمندان تداوم داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه کلید ۳ واحد مسکونی به‌صورت نمادین به خانواده‌هایی از شهرستان‌های برخوار، مبارکه و منطقه شرق اصفهان تقدیم شد.