وطس copy

بازنگری و بهینه سازی عملیات جاری شرکت اعم از ستاد و صف و همچنین هدفگذاری فعالیت‌های توسعه‌ای منطبق با موضوع اساسنامه و متناسب با توانمندی‌های تامین مالی از منابع داخلی و بیرون از شرکت، نشان این ادعاست.

هیات مدیره در این مسیر تصمیمات و سیاستگذاری‌های کلان هلدینگ را در زمینه‌های گوناگون و با اطلاع و هماهنگی سهامداران ابلاغ کرده و خرسندیم که اکنون با فعالیت‌های هدفمند و اتحاد اجزای مختلف هلدینگ به مرحله اجرا رسیده است.

یقینا اجرای سیاست‌های یک صنعت بزرگ در شرایط فعلی چالش‌های بسیاری دارد که بدون اقدامات موثر، توسعه را زمین‌گیر می‌کند اما با همگرایی و برنامه‌محوری می‌توان آن را محقق کرد؛ به همین سبب با ارزیابی آنچه در ماه‌های گذشته رخ داده اعتقاد دارم عملکرد مدیران شرکت در خصوص اجرای مصوبات هیات مدیره برای سهامداران و سیاستگذاران رضایت‌بخش بوده و بدون شک پس از این نیز به نحوه مطلوبی ادامه خواهد داشت.

برنامه های بلند مدت هلدینگ در حلسات هیات مدیره مطرح و تداوم برنامه‌های گذشته شرکت همراه با اصلاحات اساسی بوده، چشم اندازی مطلوب را برای پتروپالایش اصفهان فراهم خواهد ساخت. امیدواریم که این چشم انداز موجب شود جایگاه آتی شرکت با اجرای طرح‌های توسعه ای منظم بسیار فراتر از وضعیت فعلی باشد.

علاوه بر برنامه جامعی که به تیم مدیریتی هلدینگ ابلاغ شده، برنامه‌های کوتاه مدت نیز از سوی هیات مدیره جهت کسب بهینه‌ترین وضعیت ممکن و برای رسیدن به بالاترین ارزش افزوده در عملیات جاری تصویب و هدف‌گذاری شده است.

آثار عملیاتی اجرای این برنامه‌ها از سوی مدیران اجرایی در افزایش ظرفیت‌های جاری و کسب سودآوری بیشتر مشهود است.

البته به این موارد و دستاوردها بسنده نکرده و اولویت خود را برای سرآمد شدن هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سطح ملی و حتی بین‌المللی قرار خواهیم داد. در حال حاضر مهمترین عامل برای کسب جایگاه برتر در این سطح، توسعه فعالیت شرکت در بخش‌های پایین دستی و کسب ارزش افزوده بهینه از تولیدات است که منطبق با برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت هیات مدیره تدوین خواهد شد.

برای رسیدن به این جایگاه لازم است از دانش فنی روز و تجهیزات روزآمد مطابق آخرین فناوری‌ها استفاده کرد که این رویکرد در حدود یک سال گذشته به خوبی قابل مشاهده است. رویکردی که با بهبود روش‌های مدیریتی و پایش مداوم این روش‌ها باعث می‌شود با سرعت بیشتری به اهداف دست یافته و در نهایت موجب سرآمد شدن هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواهد شد.

تلاش‌ها و توفیقات همکاران اجرایی همواره در جلسات هیات مدیره مطرح شده است. هیات مدیره نیز متناسب با این فعالیت‌ها، به روش‌های مختلف برای همکاران اجرایی، سیاست‌های انگیزشی را تصویب و اجرایی کرده است.

به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره و با توجه به تفاهم و همدلی موجود اعلام می‌کنم که هرگونه فعالیت همکاران محترم اجرایی که معین سیاست‌های هیات مدیره باشد از حمایت اینجانب و سایر اعضای محترم هیات مدیره برخوردار خواهد شد.

در پایان جا دارد از زحمات همه اعضای هیات مدیره و همکاران سابق تشکر و تقدیر کرده و برای مدیریت فعلی هلدینگ پتروپالایش اصفهان آرزوی موفقیت در دستیابی به اهداف را داشته باشم.