آهای خبردار...

او ادامه داد: پرنده‌ها عموماً با یک یا دو صفت شناخته می‌شوند، اما کلاغ‌ها ویژگی‌های زیادی دارند و به حافظه قوی، آینده‌نگری، حل مساله، پشتکار و زندگی جمعی شناخته می‌شوند. مشاهده رفتار و زندگی کلاغ‌ها که همواره در نزدیکی و مجاورت انسان‌ها زندگی می‌کردند همیشه برای آدمی جالب و قابل‌توجه

بوده است.

این‌ هنرمند که نمایشگاه «آهای خبردار» اولین نمایشگاه انفرادی او در زمینه نقاشی است، هنرمند گفت: برای من رفتارهای اجتماعی و شعور جمعی کلاغ‌ها قابل‌توجه بود؛ اینکه همنوع خود را پس از مرگ دفن می‌کنند، برای او عزاداری ‌می‌کنند و یا در هنگام خطر به‌صورت جمعی به کمک دیگر کلاغ‌ها می‌روند، به همین دلیل این پرنده به سوژه آثار من تبدیل شد و چون بارزترین ویژگی کلاغ خبرآوری و پیام‌رسانی است، نام «آهای خبردار» را به‌عنوان نام نمایشگاه  انتخاب کردم.

او از نوجوانی به وادی هنر قدم گذاشته و در  رشته‌های مختلفی مانند عروسک‌سازی، مجسمه‌سازی و نقاشی فعالیت داشته است، اضافه کرد: در بین تکنیک‌ها علاقه خاصی به آبرنگ دارم، چراکه بسیار بااحساس هنرمند مرتبط است، آن‌ها را به زیبایی به تصویر می‌کشد و ظرافت خاصی دارد.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار نمایشگاه «آهای خبردار» می‌توانند تا ۲۴ فروردین به گالری دیدار، واقع در اصفهان، خیابان توحید، خیابان شهید قندی، کوچه شهید قاسمی، پلاک ۳ مراجعه کنند.