به گزارش دنیای اقتصاد  از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، صدیقه چگونیان مسوول کمیته داوران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان استان اصفهان اظهار‌کرد: پوستر فراخوان داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در سایت http:/ / portal.icff.ir بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت، ثبت‌نام کنند. وی گفت: در این دوره از جشنواره کودکان و نوجوانان سنین هشت تا ۱۶ ساله طی فرآیندی ثبت‌نام و در گروه‌های سنی مختلف تقسیم‌بندی خواهند شد. چگونیان افزود: متقاضیان باید در آزمونی که از سوی ستاد اجرایی جشنواره برگزار می‌شود، شرکت کنند و پس از جذب در کارگروه‌های مشخص در کارگاه‌های آموزش داوری که برای آنها برنامه‌ریزی و تعیین شده، حضور یابند تا در نهایت، در سینماهای میزبان جشنواره، به داوری فیلم‌ها بپردازند.

مسوول کمیته داوران کودک و نوجوان این دوره جشنواره تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام داوران در جشنواره تا هفدهم شهریورماه امسال است.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه امسال (هفتم تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.