سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در نوبت آغاز

به گزارش دنیای اقتصاد  به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، میثم بکتاشیان با اعلام این خبر گفت: مجری برنامه «محمد سلوکی» است که همراه با مجری کودک شبکه پویا «احسان مهدی» هنرنمایی می‌کنند. از گروه‌های مختلف کودک و نوجوان در سطح استان اصفهان و سطح کشور نیز برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

او با اشاره به اجرای گروه‌های موسیقی در مراسم بیان کرد: خواننده نوجوان اصفهانی به نام «آرتین ساجد» در این مراسم یک قطعه با محوریت نسل جدید و عشق به وطن اجرا می‌کند و گروه «نجم‌الثاقب» نیز که در محضر مقام معظم رهبری اجرا داشته‌اند، در برنامه حضور خواهند داشت.

مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اجرای موسیقی کارتون‌های نوستالژیک و جدید حوزه کودک و نوجوان توسط گروه‌های موسیقی، سرود جشنواره نیز برای اولین بار در این مراسم رونمایی شده و به صورت دسته‌جمعی توسط مخاطبان و حضار در سالن هم‌نوایی می‌شود. همچنین این سرود در طول برگزاری جشنواره، در سینماها خوانده می‌شود، ضمن اینکه در مراسم افتتاحیه از فرزندان مدافعین حرم و مدافعین غیرت تقدیر شده و به جمع داوران کودک و نوجوان می‌پیوندند.

بکتاشیان تأکید کرد: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، روز جمعه (۱۴ مهرماه) ساعت ۱۹ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سران اصفهان برگزار می‌شود و تمام آیتم‌ها و محتواهای بصری و صوتی در این مراسم بر مبنای شعار جشنواره امسال یعنی «به سمت قله» طراحی شده است.