خبر کوتاه 2 copy

همایون کُرد با بیان اینکه ایجاد اکوسیستم مناسب برای پرورش قابلیت‌های رهبری در شرکت فولاد مبارکه در دستور کار است، اظهار‌کرد: برای تحقق این امر برنامه‌ها و رویکردهای مختلفی را تدوین کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به کانون ارزیابی اشاره کرد که به صورت ویژه تمرکز بر روی ارزیابی رفتاری و شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران و پرورش آنها در نظام جانشین پروری و انتخاب و انتصاب آنها دارد.

وی افزود: رویکردهای توسعه‌ای را نیز با ایجاد کانون‌های توسعه را با روش‌های مختلف در دستور کار داریم تا در این فرایند از آموزش به سمت توسعه برویم.

رئیس کانون ارزیابی و توسعه شایستگی فولاد مبارکه با بیان اینکه ما برای رویکرد توسعه بلند مدت برنامه ریزی داریم، گفت: رویکردهای آموزشی کوتاه مدت به سفر توسعه‌ای تبدیل می‌شود، مانند سفری که ممکن است ۶ ماه به طول بینجامد و مسیر توسعه‌ای را طی کند.

مربیگری کسب و کار را آغاز کرده‌ایم

وی اضافه کرد: برای این کار رویکرد مربیگری کسب و کار را آغاز کرده‌ایم که در این راستا قراردادی با دانشکده کارآفرینی و گروه مربیگری کسب و کار دانشگاه تهران منعقد کردیم که بتوانیم نقش مربی را  در مدیران توسعه دهیم و مدیران را به گونه‌ای پرورش دهیم که بتوانند مربیان خوبی برای کارکنان زیر مجموعه باشند.

کُرد تصریح کرد: دومین رویکرد توسعه‌ای، برنامه توسعه فردی است که پس از شرکت مدیران در کانون‌های ارزیابی، نقاط قوت و قابل بهبود آنها شناسایی و بر اساس آن برنامه توسعه فردی برای تک تک مدیران و روسا برنامه ریزی می‌شود.

Untitled copy