شرکت صنایع بهداشتی ساینا یکی از شرکت‌هایی است که طی روزهای گذشته اطلاعیه با اهمیت (در گروه الف) منتشر کرد. در این اطلاعیه که با موضوع «دریافت مجوز افزایش قیمت» درج شده، آمده است: کلیه محصولات تولیدی این شرکت، شامل انواع مایع ظرفشویی، لباسشویی، دستشویی و شیشه شوی ۲۵ درصد و سایر محصولات از قبیل مایع نرم کننده لباس، انواع مایعات سپیدکننده، مایع چند منظوره، مایع و ژل توالت شوی و لوله بازکن و... معادل ۲۰ درصد نرخ فروش قبلی افزایش یافته‌اند. بر اساس این اطلاعیه، میانگین نرخ فروش محصولات یادشده در گذشته ۹ هزار و ۶۴۰ تومان بوده که با این افزایش نرخ به ۱۲ هزار و ۵۰ تومان رسیده است. طبق صورت های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ معادل ۹۷ درصد کل فروش شرکت مربوط به فروش داخلی همین محصولات بوده است. این رقم معادل ۵/ ۲۵۱ میلیارد تومان بوده است. لازم است گفته شود که مرجع صادرکننده این مجوز انجمن صنایع شوینده، بهداشتی وآرایشی ایران است.

یکی دیگر از اطلاعیه‌های با اهمیت (گروه الف) اخیر را بیمه سامان با موضوع نقل‌وانتقال دارایی‌های ثابت در کدال بارگذاری کرده بود. طبق این اطلاعیه بیمه سامان اقدام به خرید ۹/ ۰ دانگ از ۶ دانگ یک برج تجاری-اداری کرده است. گفته شده با توجه به ضرورت تجمیع و تمرکز ادارات شرکت، ساختمان جدید که پاسخگوی نیاز فعلی و برنامه‌های توسعه آتی شرکت خواهد بود، خریداری شده است. در این اطلاعیه یادآوری شده است، بابت واگذاری ساختمان میرداماد و تحصیل ساختمان جدید توسط شرکت هلدینگ سرآمد سود شناسایی نمی‌شود. خالص ارزش دارایی خریداری شده ۳۴۵ میلیارد تومان عنوان شده، رقمی که ۶/ ۷ درصد از کل دارایی بیمه سامان را دربرمی‌گیرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش هم در اطلاعیه‌ای با همین موضوع از فروش ۶ دانگ عرصه و اعیان ۶ واحد آپارتمان با متعلقات واقع در تهران، خیابان ملاصدرا خبر داده است. در این ارتباط اعلام شده، «پیرو مصوبه هیات‌مدیره به منظور آزادسازی املاک مازاد جهت فروش زمین و ساختمان اداری شرکت واقع در تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهائی شمالی، فروش دارایی مذکور به مبلغ ۱،۰۷۷ میلیارد ریال انجام شد و پس از کسر هزینه‌های نقل‌وانتقال، مبلغ ۵۴۶ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی دردفاتر ثبت شده است. طریقه دریافت ثمن معامله به صورت ۳۰ درصد ثمن معامله از محل مطالبات شرکت اعتبارسنجی تسویه می‌شود والباقی طی چهار فقره چک به مبلغ ۱۸۸میلیارد ریال به نزد بانک سامان به تاریخ سررسید پرداخت خواهد شد.