«خکاوه»: شرکت سایپا دیزل از تغییرات بااهمیت در عملکرد شرکت‌‌ تحت کنترل خود (شرکت خدمات فنی رنا) خبر داد. در اطلاعیه شرکت آمده است: بر اساس تفاهم‌نامه فیمابین شرکت سایپا، لیزینگ رایان سایپا و شرکت سایپا دیزل (سهامدار ۱۰۰ درصدی شرکت خدمات فنی رنا) و مبایعه‌نامه فیمابین شرکت خدمات فنی رنا به‌‌عنوان فروشنده و شرکت لیزینگ رایان سایپا به‌‌عنوان خریدار با موضوع واگذاری تمامی شش‌دانگ عرصه و اعیان ملک شرکت خدمات فنی رنا واقع در کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج به متراژ تقریبی ۲۸.۸۷۷ مترمربع، اعیانات به مساحت ۲۷.۶۶۰ مترمربع، کارشناسی شده توسط کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ ۴۳۸میلیارد تومان با هدف تسویه بخشی از بدهی، به شرکت سایپا واگذار شده است.

«حفاری»: شرکت حفاری شمال اعلام کرد که پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم‌ثبت افزایش سرمایه از محل سود انباشته، ثبت افزایش سرمایه شرکت در دست اقدام است. در اطلاعیه شرکت آمده است: این شرکت از تمام فرصت‌‌های قانونی به جهت تسریع در انجام مراحل ثبت صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌‌العاده مورخ ۱۶/ ۱۲/ ۱۴۰۰ استفاده کرده و تا به نتیجه رسیدن این مهم از هیچ اقدامی صرف‌نظر نخواهد کرد. این شرکت پس از دریافت مجوزهای مربوطه کلیه مدارک و مستندات موردنیاز جهت ثبت صورتجلسه فوق‌الذکر را در تاریخ ۰۳/ ۰۶/ ۱۴۰۰ در اختیار اداره ثبت شرکت‌ها قرار داده و متاسفانه در تاریخ ۱۴/ ۰۶/ ۱۴۰۰ آن اداره محترم درخواست اصلاحاتی در مستندات مربوطه را به شرکت اعلام داشته که بالطبع این شرکت به ناچار مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده مورخ ۱۵/ ۰۶/ ۱۴۰۰ خود را لغو کرد. مدیران شرکت به محض اخذ تاییدیه از اداره ثبت شرکت‌ها موضوع را اطلاع‌رسانی و مجمع عمومی عادی منتهی به ۳۰/ ۱۲/ ۱۳۹۹ را در سریع‌‌ترین زمان ممکن برگزار خواهند کرد.

«سقاین»: شرکت سیمان قاین از واگذاری سهام شرکت سیمان صوفیان خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که درصد مالکیت شرکت ازسهام مذکور قبل از واگذاری ۰۸/ ۱درصد، درصد سهام واگذار شده ۳۹/ ۰درصد و درصد مالکیت در شرکت واگذار شده پس از واگذاری ۶۹/ ۰درصد است. همچنین قیمت واگذاری هر سهم ۲۲۴۳ تومان و جمع مبلغ معامله ۶/ ۹میلیارد تومان است. همچنین بهای تمام شده سهام واگذار شده در دفاتر شرکت ۲/ ۷میلیارد تومان و سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال ۳/ ۲میلیارد تومان اعلام شده است.

«غشاذر»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌غربی نتایج برگزاری مناقصه عمومی نسبت به انتخاب پیمانکار جهت انجام امور پیمانکاری برای احداث فونداسیون و اسکلت بتنی ساختمان کارخانه شیر خشک را اعلام کرد.