کارخانه‌ها کاشی و سرامیک حافظ (کحافظ) :  میانگین تولید ماهانه این شرکت در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب ۲۷۷,۲۳۷ و ۳۶۲,۵۴۶ مترمربع کاشی گزارش شد که این رقم در ۶ ماهه‌‌ سال‌جاری به ۳۸۸,۷۴۰ مترمربع رسید. بر اساس گزارش ماهانه تولید «کحافظ» در مهرماه ۳۵۷,۹۷۰ مترمربع بوده است. اما در حوزه فروش، شرکت در مهرماه ۳۷۴,۸۱۱ مترمربع عرضه محصول داشته؛ رقمی که نسبت به شهریور ۷/ ۸ درصد کاهش فروش را نشان می‌دهد. فروش شهریور، ۴۱۰,۸۷۵ مترمربع بوده و متوسط فروش ۵ ماه ابتدایی سال، ۳۶۴,۴۳۹ مترمربع گزارش شده است.  از نظر ارزش فروش شرکت در مهرماه، ۱/ ۳۸ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود درآمد کسب کرده است، در حالی که متوسط فروش ماهانه‌‌ بهار و تابستان به ترتیب، ۲۷ و ۳۷‌میلیارد تومان بوده است.  بیشترین نرخ فروش از ابتدای سال، در این ماه به ثبت رسیده است. نرخ فروش در مهرماه، ۱۰۱,۸۷۶ تومان و در شهریور، ۹۳,۴۸۴ تومان گزارش شده است.

پتروشیمی زاگرس (زاگرس) :  بر اساس گزارش‌ها، متوسط تولید ماهانه این شرکت متانول‌‌‌ساز در سال گذشته۲۵۱‌هزار تن بوده است. در ۳ ماه ابتدای سال متوسط تولید ۲۶۲‌هزار تن و در تابستان به متوسط تولید ماهانه ۲۲۶‌ هزار تن رسید و در مهر هم ۲۰۴‌هزار تن گزارش شده است.متوسط نرخ فروش شرکت در سال ۹۹ حدود ۱۶۶ دلار بوده است. در بهار متوسط نرخ فروش ۳۰۳ دلار و در تابستان ۳۵۲ دلار گزارش شده است، در مهرماه متوسط نرخ مجله پلتس ۴۱۲ دلار بوده که «زاگرس» نرخ ۴۰۵ دلاری را در گزارش ماهانه ثبت کرده است.  متوسط فروش ماهانه فصل اول و دوم در سال ۹۹، ۷۰۰ و ۷۵۸‌میلیارد بوده، در فصل سوم متوسط فروش ۱۷۰۰‌میلیارد، در فصل انتهایی متوسط فروش ۱۳۰۰‌میلیارد، در فصل اول سال‌جاری ۱۸۰۰‌میلیارد و در فصل دوم ۱۷۶۷‌میلیارد و در مهر هم ۲۰۳۷‌میلیارد فروش گزارش شده است.

فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال (قچار) :فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در مهر ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۷/ ۷۲ میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است.  درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۵۱‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۱۰۶‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۷۵‌درصد افزایش درآمد داشته است.

بر اساس آمارها، این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان مهر امسال ۷/ ۲۸۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۷/ ۱۷۷میلیارد تومان) به میزان ۵۹‌درصد افزایش یافته است.