داسوه: داروسازی اسوه در آذرماه تعداد ۹/ ۵۹ میلیون عدد انواع قرص، کپسول و... تولید کرده است. این در حالی است که در ماه آبان شرکت ۲/ ۴۱ میلیون عدد محصول تولید کرده است که نشان از رشد ۴۵‌درصدی تولیدات شرکت در آذرماه نسبت به ماه آبان دارد. شرکت از ابتدای سال تا پایان آذرماه نیز ۳۱۹‌میلیون عدد محصول تولید کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل افت ۵/ ۱۵ درصدی داشته است. میزان فروش شرکت در آذرماه ۱/ ۵۷ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته (آبان) افت ۲۷‌درصدی داشته است. همچنین شرکت از ابتدای سال تا پایان ماه نهم ۸/ ۴۱۳ ‌میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۳‌درصدی داشته است. این شرکت فروش صادراتی نداشته است.

زفکا: کشت و دامداری فکا در آذرماه ۲۱۶ راس گاو نر پرورش داده و ۳/ ۶ هزار تن شیر خام تولید کرده است. این در حالی است که در ماه آبان شرکت ۱۸۵ راس گاو نر پرورش داده و ۵/ ۶ هزار تن شیر خام تولید کرده بود که نشان از رشد ۱۷‌درصدی در پروش دام و افت حدود ۳‌درصدی در تولید شیر دارد. شرکت از ابتدای سال تا پایان آذرماه نیز ۹۸/ ۱ هزار راس گوساله نر پرورش داده و ۴۵۸‌هزار تن شیر خام و گندم تولید کرده است. در دوره مشابه سال قبل شرکت ۵/ ۱ هزار راس گوساله نر پرورش داده و تنها ۵۱‌هزار تن گندم و شیر خام تولید کرده بود. میزان فروش شرکت در آذرماه ۸/ ۴۴ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته (آبان) افت ۷/ ۱ ‌درصدی داشته است. همچنین شرکت از ابتدای سال تا پایان ماه نهم ۳۲۵‌میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۷‌درصدی داشته است. این شرکت فروش صادراتی نداشته است.

فرابورس: شرکت فرابورس ایران در آذرماه ۶/ ۱۸ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به ماه گذشته ۹/ ۱۱ درصد افت داشته است. بیشترین میزان درآمد شرکت در آذر ماه از کارمزد معاملات به میزان ۵/ ۱۳ میلیارد تومان بوده است. این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۶/ ۱۸۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که درآمد شرکت از کارمزد معاملات ۴/ ۱۳۹ میلیارد تومان بوده است.

سیمرغ: این شرکت در آذر ۱۵۰‌میلیارد تومان فروش ثبت کرد که نسبت به ماه گذشته ۱۲‌درصد کاهش داشته است. فروش آذر ماه ۳۵‌درصد بیشتر از میانگین فروش ماهانه امسال شرکت است.

مجموع فروش این شرکت در سال مالی جاری (منتهی به آذر) ۱۴۴۵‌میلیارد تومان است که نسبت به سال مالی گذشته ۹۳‌درصد بیشتر است. عمده‌فروش شرکت از محل تخم‌مرغ است که نرخ آن نسبت به ماه گذشته ۹‌درصد کاهش داشته است. شرکت در آذرماه فروش ۶۵۰۰ تنی تخم‌مرغ را به ثبت رساند که مجموع کل فروش تخم‌مرغ شرکت در ۱۲ ماهه را به عدد ۷۰‌هزار تن می‌رساند.