شنفت: شرکت نفت‌پارس در ماه ابتدایی زمستان ۵/ ۶۱۶میلیارد تومان فروش را به ثبت رساند؛ رقمی که نسبت به ماه آذر ۴‌درصد و نسبت به میانگین ۹ماه گذشته۱۱‌درصد افزایش یافته است. همچنین این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴/ ۴۶‌درصد افزایش درآمد داشته است. طبق داده‌‌‌‌های این شرکت از کل مبلغ فروش دی‌ماه، ۶/ ۴۵‌درصد مربوط به فروش داخلی و ۴/ ۵۴‌درصد مربوط به کل صادرات شرکت است. حجم فروش کل شرکت در این ماه نسبت به ماه آذر ۱۰‌درصد افزایش یافته است.  نرخ فروش روغن‌موتورهای بنزینی شرکت در این ماه برابر با ۳۲‌هزار تومان در هر لیتر گزارش شده است که رشد ۱۰درصدی را نسبت به آذرماه نشان می‌دهد. نرخ فروش اکسترکت نیز در این ماه با رشد ۲۰درصدی نسبت به آذرماه مواجه شده است.  جمع درآمد شرکت در دوره ۱۰ماه منتهی به دی‌ماه سال‌جاری با رشد ۹۵درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به حدود ۵۶۰۰میلیارد تومان رسیده است. از این رقم ۲۸۸۲میلیارد تومان فروش داخلی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۶۶۱میلیارد تومان) به میزان ۴/ ۷۳‌درصد افزایش یافته است. همچنین شرکت در این دوره ۲۷۰۸میلیارد تومان صادرات داشته و این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۱۱۹۳میلیارد تومان بوده که ۹/ ۱۲۶‌درصد افزایش یافته است.

  های‌‌‌‌وب: های‌وب از محل ارائه خدمات خود در دی‌ماه به میزان ۲۰۰میلیارد تومان درآمد کسب کرده است؛ رقمی که نسبت به ماه آذر ۲‌درصد رشد و نسبت به متوسط ۹ماه گذشته ۷‌درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹/ ۴۱‌درصد افزایش درآمد داشته است.  عمده درآمد شرکت از محل ارائه خدمات عمده‌فروشی پروانه FWA و استفاده از امکانات سایر شرکت‌های دارنده پروانه است که این رقم در دی‌ماه نسبت به آذر با افت ۳۵درصدی همراه بوده است.   جمع درآمدهای شرکت در دوره ۱۰ماه منتهی به دی‌ماه سال‌جاری برابر با ۲۱۱۷میلیارد تومان گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰‌درصد افزایش یافته است.

  پارس: مبلغ فروش شرکت پتروشیمی پارس در دی‌ماه با افت ۵۰درصدی نسبت به ماه آذر به ۲۵۸۰میلیارد تومان رسید. متوسط فروش شرکت در ۹ماه گذشته سال نیز برابر با ۳۶۲۵میلیارد تومان بوده که درآمد این ماه نسبت به آن به میزان ۷/ ۲۱‌درصد کاهش یافته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹/ ۱۱‌درصد کاهش درآمد داشته است. مقدار فروش شرکت در این ماه برابر با ۱۸۵‌هزار تن بوده است که افت ۴۰درصدی نسبت به آذر و کاهش ۳۵درصدی نسبت به متوسط ۹ماه گذشته نشان می‌دهد. یکی از دلایل کاهش فروش به تعمیرات یکی از واحدهای شرکت در دی‌ماه برمی‌‌‌‌گردد. در این زمینه «پارس» توضیح داده است: «کاهش مقدار تولید و فروش استایرن‌منومر به دلیل تعمیرات اساسی واحد استایرن‌منومر بوده که مطابق با برنامه صورت گرفته است.» «پارس» در این ماه اتان را با نرخ ۲/ ۹میلیون تومان در هر تن، پروپان را با نرخ ۱۷میلیون تومان در هر تن و استایرن‌منومر را با نرخ ۴/ ۲۷میلیون تومان در هر تن به فروش رسانده است. نرخ فروش این محصولات در این ماه نسبت به آذر به ترتیب با رشد ۳ درصدی، افت ۱۰درصدی و رشد ۵درصدی همراه بوده است.  جمع درآمد شرکت در دوره ۱۰ماه منتهی به دی‌ماه سال‌جاری برابر با ۳۵هزار و ۳۵۰میلیارد تومان بوده که از این نظر نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۰‌درصد رشد کرده است.