گروه دارویی برکت در یک اطلاعیه گروه «ب» از اخذ مجوز شروع فاز مطالعه بالینی واکسن برکت‌پلاس خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، این مجوز به منظور شروع فاز مطالعه بالینی واکسن برکت‌پلاس حاوی سویه اُمیکرون اخذ شده است. مجوز یادشده مربوط به شرکت گروه صنایع شفافارمد، از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت گروه دارویی برکت است. گروه دارویی برکت همچنین در اطلاعیه دیگر از واگذاری ۲۱درصد سهام شرکت سل‌تک‌فارمد (سهامی‌خاص) و تصمیم‌گیری در خصوص شرکت هربی‌فارمد (سهامی‌خاص) از شرکت‌های زیرمجموعه خود خبر داده است.     

بانک ایران‌‌‌زمین نیز درباره عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده خود اطلاع‌‌‌رسانی کرد. این مزایده به منظور فروش املاک و مستغلات مازاد بانک ایران‌‌‌زمین، پنجم بهمن‌ماه برگزار شد که درباره دلایل عدم‌حصول نتیجه آن گفته شده است: «از ۸۱رقبه املاک درج‌شده در لیست، یک رقبه به تصویب در کمیته معاملات منجر شد و فرآیند انعقاد قرارداد در حال انجام است که به محض نهایی شدن و امضای قرارداد، مراتب افشا خواهد شد. الباقی به دلیل عدم‌دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است.»

صنایع کشاورزی و کود زنجان هم از خروج افزایش سرمایه از دستور کار این شرکت خبر داده است. «افزایش سرمایه از محل مطالبات حال‌شده سهامداران، آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت، بر اساس تصمیم‌ سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامه مورخ ۰۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ سازمان بورس از دستور کار سازمان خارج شده است.» شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با نماد «وغدیر» نیز توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده خود ارائه کرده است. در این اطلاعیه گفته شده است: «بازگشت به نامه مورخ ۱۹/ ۰۸/ ۱۴۰۰ سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر افشای دلایل تغییر سود (زیان) عملیاتی به میزان بیش از ۳۰‌درصد نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل به استحضار می‌رساند افزایش ۱۱۹‌درصد عمدتا ناشی از درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری بوده است.»

شرکت لیزینگ‌پارسیان با نماد «ولپارس» هم اعلام کرده که کاهش ۳۸درصدی سود عملیاتی آن عمدتا به دلیل افزایش هزینه‌های مالی این شرکت بوده است.

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با نماد «شرنگی» نیز در خصوص نوسان قیمت سهام خود توضیح داده است: «به استناد ماده «۱۲» مکرر «یک» دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/ ۶/ ۹/ ۱۲ماه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.» گفته شده، در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده «۱۳» دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان افشا می‌شود.

شرکت صنایع تجهیزات نفت با نماد «فنفت» هم در خصوص نوسان قیمت سهام این شرکت توضیحاتی ارائه داد. طبق این اطلاعیه «از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/ ۶/ ۹/ ۱۲ماه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بنابراین به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از تاثیر عرضه و تقاضا در بازار ارزیابی می‌شود.»

شرکت سیمان بجنورد هم در یک اطلاعیه از بهره‌برداری پروژه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت خط یک خود رونمایی کرده است. طبق این اطلاعیه، پروژه یادشده شامل راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت خط تولید یک شرکت سیمان بجنورد و افزایش ظرفیت تولید خط یک این شرکت از ۲هزار تن به ۲۸۰۰تن در روز است.