برکت/  والبر: گروه دارویی برکت طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال اعلام کرد که تصمیم دارد در خصوص تقسیم سود در شرکت بیوسان‌فارمد برای کسب انتفاع سهامداران، سیاست تقسیم سود حداقل به میزان ۸۰‌درصد را اجرا کند. به دنبال این تصمیم، گروه دارویی البرز نیز اعلام کرد که با در نظر گرفتن مالکیت ۲۰درصدی گروه سرمایه‌گذاری البرز در شرکت بیوسان‌فارمد، درآمد متعلقه در این هلدینگ شناسایی خواهد شد. «والبر» در اطلاعیه‌‌‌ای دیگر اعلام کرده است که با توجه به هزینه بالای بازارگردانی نمادهای تحت پوشش شرکت گروه سرمایه‌گذاری البرز و نیاز شرکت به تامین نقدینگی جدید، پیشنهاد انتشار اوراق اجاره به مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان مورد تایید و تصویب هیات‌مدیره قرار گرفت.

غچین: مجتمع کشت و صنعت چین‌چین اعلام کرد که در نظر دارد تعدادی از ماشین‌‌‌آلات و آهن‌‌‌آلات مستعمل موجود در این شرکت را به فروش برساند.

ساربیل: شرکت سیمان آرتای اردبیل در خصوص قطع احتمالی برق در فصل گرم اعلام کرد که با توجه به محدودیت مصرف برق و با در نظر گرفتن ۶مگاوات برای این شرکت در بازه زمانی ۱۵/ ۰۳/ ۱۴۰۱ تا ۱۵/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و با توجه به محدودیت‌هایی از قبیل موقعیت جغرافیایی شرکت و همچنین فروش سیمان از طریق بورس‌کالا، در نتیجه نمی‌‌‌توان تاثیر محدودیت ایجادشده بر وضعیت مالی و عملیاتی شرکت را به‌طور دقیق محاسبه و برآورد کرد، بنابراین در صورت هر گونه تاثیر این محدودیت بر وضعیت مالی و عملیاتی شرکت، متعاقبا در گزارش‌های ماهانه افشا خواهد شد.

قیستو: شرکت قند بیستون اعلام کرد که طبق نامه دریافتی از انجمن صنفی کارخانه‌‌‌های قند و شکر، کمک کرایه حمل چغندر از ۱۳۰۰ به ۴۳۰۰ریال افزایش یافته که با توجه به نرخ خرید ۱۶هزار و ۴۱۰ریالی چغندر مجموعا به ۲۰هزار و ۷۱۰ریال افزایش داشته است. لازم به توضیح است که مبلغ کل خدمات در سال مالی قبل ۲/ ۳۰۵میلیارد تومان و نسبت بهای تمام‌شده خدمات به کل بهای تمام‌شده خدمات شرکت در سال مالی قبل ۸۸درصد بوده است.

حرهشا: شرکت رهشاد سپاهان از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ملک تجاری شرکت به دلیل نبود متقاضی خبر داد. مزایده مذکور در تاریخ ۴خرداد برگزار شده بود.

گنگین: شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال اعلام کرد که این شرکت در راستای اصلاح ساختار سرمایه‌گذاری و برنامه‌‌‌های استراتژی تعیین‌شده و تصمیم‌‌‌ هیات‌مدیره، اقدام به واگذاری پروژه‌‌‌های ساختمانی در دست اجرای هلدینگ به شرکت فرعی توسعه خدمات ساختمانی پارس کیمیا (شرکت ۱۰۰درصدی) براساس بهای تمام‌شده دفتری کرده است.