کرازی: کارخانه‌های تولیدی شیشه دارویی رازی در خردادماه ۱۴۰۱، مبلغ ۸/ ۳۹میلیارد تومان درآمد داشته که ۴۴/ ۵۲۴‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۵۶/ ۴۷‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۳۵/ ۲۰‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۱۷/ ۲۰‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۹/ ۱۹درصد کاهش درآمد داشته است. در این ماه، فروش محصولات شرکت ۵/ ۲هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته عدد ۴/ ۵هزارتن بوده است. «کرازی» در این ماه تولید ۱/ ۵هزارتن محصول را گزارش کرده است. در سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۳/ ۵هزارتن بوده است. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش، برابر ۱۵۳هزار و ۶۲۱ریال بر کیلوگرم است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط با نرخ‌های ۱۰۱هزار و ۴۱۴ریال به ازای هر کیلوگرم بوده است.

سصفها: سیمان اصفهان در خردادماه ۱۴۰۱، مبلغ ۱/ ۴۰میلیارد تومان درآمد داشته که ۸۷/ ۸۳‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۱۳/ ۱۶‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۱۱/ ۱۱درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۴۷/ ۱۴درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۴/ ۱۸درصد کاهش درآمد داشته است. در ماه یادشده مقدار فروش محصولات شرکت ۶۳هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته عدد ۶۷هزارتن بوده است. «سصفها» در این ماه نیز تولید ۸۳هزارتن کلینکر را گزارش کرده است. در سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۶۵ هزارتن بوده است. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۶۳۳۵ ریال در هر کیلوگرم است. فروش ماهانه شرکت در سال گذشته به طور متوسط بر نرخ‌های ۴۹۰۰ریالی به ازای هرکیلوگرم استوار بوده است.

سبجنو: سیمان‌بجنورد در خردادماه ۱۴۰۱، مبلغ ۶۰میلیارد تومان درآمد داشته که ۳۳/ ۹۵‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۶۷/ ۴‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. از مقدار ۱۱۱هزار و ۲۲۷تن فروش سیمان داخلی، مقدار ۱۱۱هزار و ۱۳۲تن از طریق بورس‌کالا و مقدار ۹۵تن خارج از بورس‌کالا فروش رفته است. همچنین از مبلغ ۵۷میلیارد و ۱۹۹میلیون تومان فروش سیمان داخلی، مبلغ ۵۷میلیارد و ۱۵۵میلیون تومان از طریق بورس‌کالا و مبلغ ۵/ ۴۴میلیون تومان خارج از بورس‌کالا فروش رفته است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۵۶/ ۲۸درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۷۶/ ۳۱درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۲/ ۳۶درصد افزایش درآمد داشته است. در ماه یادشده، میزان فروش محصولات شرکت ۱۱۵هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته عدد ۱۱۳هزارتن بوده است. «سبجنو» در این ماه تولید ۱۴۸هزارتن کلینکر را گزارش کرده است. در سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۱۱۷هزارتن بوده است. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۵۲۳۶ریال بر هر کیلوگرم است. متوسط فروش ماهانه شرکت در سال گذشته ۴۲۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم بود.

کماسه: تامین‌‌‌ ماسه‌‌‌ ریخته‌‌‌گری‌‌‌ در سومین ماه سال توانست فروشی برابر ۱۴میلیارد تومان داشته باشد. «کماسه» در ماه یادشده میزان فروش محصولات خود را ۱۸هزارتن ثبت کرد. متوسط فروش ماهانه سال مالی گذشته این شرکت ۱۷هزارتن بوده است. «کماسه» در خردادماه نیز تولید ۱۷هزارتن محصول را گزارش کرده است. در سال گذشته، متوسط تولیدات شرکت برابر ۱۷هزارتن بوده است. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برای محصول ماسه ریخته‌گری ۷۸۹۲ریال بر کیلوگرم است. فروش ماهانه شرکت در سال گذشته به طور متوسط ۵۶۵۵ریال به ازای هر کیلوگرم بوده است.

کاوه: فولاد کاوه جنوب کیش در خردادماه فروشی برابر با ۲۵۶۸ میلیارد تومان داشته است. تولید شمش این شرکت در ماه یادشده ۱۴۹‌هزار تن بوده است. «کاوه» در خرداد ۱۷۰‌هزار تن بیلت به فروش رساند که در ۱۲ماه گذشته این مقدار فروش بی‌سابقه بوده است. نرخ فروش بیلت این شرکت نیز در خرداد ۱۵۰هزار و ۷۸۰ریال به ازای هرکیلوگرم بوده است. متوسط نرخ فروش بیلت در ۱۲ماه گذشته ۱۴۰هزار و ۶۶۹ریال بر کیلوگرم گزارش شده است.

شدوص: در سومین ماه سال ۱۴۰۱ دوده‌‌‌ صنعتی‌‌‌ پارس‌‌‌ توانسته است فروشی برابر ۱۰۵میلیارد تومان داشته باشد. «شدوص» در ماه یادشده فروش ۴/ ۲هزارتن محصول را ثبت کرد. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته عدد ۷/ ۲هزار تن بوده است. شرکت دوده‌‌‌‌صنعتی‌‌‌ پارس‌‌‌ در این ماه نیز تولید ۴/ ۲هزارتن محصول را گزارش کرده است. در سال گذشته، متوسط تولیدات شرکت برابر ۸/ ۲هزارتن بوده است. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۴۲۸هزار و ۸۳۹ریال بر کیلوگرم است. متوسط فروش ماهانه شرکت در سال گذشته ۲۵۳هزار و ۴۹ریال به ازای هر کیلوگرم بوده است.