خفنر: فنرسازی خاور در آبان‌ماه سال‌جاری، ۹۰۶تن از محصولات خود را در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل، ۶۴میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبل، ۱۱‌درصد افزایش یافته است.

سهرمز: سیمان هرمزگان در آبان‌ماه سال‌جاری، ۶۸‌هزار تن از سیمان فله خود را با نرخ ۸۸۳‌هزار تومان به‌ازای هر تن و ۸۰‌هزار تن از سیمان پاکتی را با نرخ متوسط یک‌میلیون تومان به‌ازای هر تن به فروش رسانده است. مجموع فروش شرکت در این مدت ۱۴۳میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل از آن افزایش ۱۸درصدی داشته است.

فخاس: فولاد خراسان در دومین ماه از پاییز ۱۴۰۱، ۷۴‌هزار تن محصول فولادی را در داخل کشور به فروش رسانده و ۱۴‌هزار تن را به خارج از کشور صادر کرده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ‌هزار و ۲۱۶میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که درآمد شرکت در مهرماه، ‌هزار میلیارد تومان بوده است.

سخوز: سیمان خوزستان در هشتمین ماه از سال، ۱۴۳‌هزار تن از محصولات سیمانی خود را با نرخ متوسط ۷۲۰‌هزار تومان به‌ازای هر تن در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل ۱۰۴میلیارد تومان درآمد به دست آورده است. همچنین ۱۲۹‌هزار تن از این محصولات را با نرخ متوسط ۹۴۰‌هزار تومان به‌ازای هر تن در خارج از کشور به فروش رسانده و از این محل ۱۲۱میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۲۲۶میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه قبل، افزایش ۳۶درصدی را تجربه کرده است.

خکاوه: سایپا دیزل در آبان‌ماه سال‌جاری، ۵۳۹میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه ماه قبل، ۱۰۰‌درصد افزایش یافته است.

سشرق: سیمان سفید شرق، در آبان‌ماه سال‌جاری، ۱۶‌هزار و ۶۲۰تن سیمان را با نرخ متوسط یک‌میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان به‌ازای هر تن به فروش رسانده و از این محل، ۲۴میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. همچنین درآمدی معادل ۲۶میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان از محل صادرات ۱۲‌هزار تن سیمان با نرخ متوسط ۲میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان به‌ازای هر تن به دست آورده است. مجموع درآمد شرکت در آبان‌ماه، ۵۰میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل ا‌‌‌ز آن، افزایش ۱۹درصدی داشته است.

سبهان: سیمان بهبهان در آبان‌ امسال، ۴۱‌هزار تن از محصولات داخلی خود را با شناسایی درآمدی ۲۶میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی به فروش رسانده است. همچنین ۴۷‌هزار تن از محصولات صادراتی خود را با نرخ ۸۴۶‌هزار تومان به‌ازای هر تن به فروش رسانده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۶۶میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده که نسبت به مهرماه، تغییر چندانی در درآمدها ایجاد نشده است.

دپارس: پارس دارو در آبان‌ماه، ۱۰۴میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مهرماه ۴۲‌درصد افزایش یافته است.