«شپارس»: شرکت بین‌المللی محصولات پارس، طی ۳ماه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۱ حدود ۳۰۹میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴درصد افزایش یافته است. این در حالی است که سود ناخالص بیش از ۱۲۰درصد و سود خالص نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۲۰برابر شده است. به عبارت دیگر حاشیه سود خالص این سهم نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. عمده این افزایش درآمد به سبب روند صعودی نرخ فروش بوده است.

«خفنر»: درآمد عملیاتی فنرسازی خاور، طی ۹ماه سال، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۱درصد افزایش یافته است. این در حالی است که حاشیه سود ناخالص، ۱۴۳درصد و حاشیه سود خالص، ۱۶۲درصد افزایش یافته است. این شرکت مانند سایر شرکت‌های قطعه‌ساز به‌واسطه رونق صنعت خودروسازی، افزایش نرخ‌های خوبی را تجربه کرده‌‌‌ است.

«وپست»: پست بانک ایران در سه فصل ابتدایی سال‌جاری، ۴هزار و ۷۰۰میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۴درصد افزایش را به لحاظ درآمدی تجربه کرده است. این در حالی است که سود خالص شرکت طی این مدت، ۹۸درصد افزایش یافته است. این امر حاکی از روند صعودی حاشیه سود در شرکت است.

«کماسه»: تامین ماسه ریخته‌‌‌گری، طی ۹ماه سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۳۲میلیارد تومان درآمد را به ثبت رسانده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۴درصد افزایش را تجربه کرده است. سود ناخالص شرکت نیز در این مدت، با افزایش ۵۹درصدی همراه بوده است. همچنین حاشیه سود خالص نسبت به سال گذشته، روند رو به افزایشی داشته است.

«فافزا»: درآمدهای عملیاتی فولادافزای سپاهان، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱۷درصد بهبود یافته است. این درحالی است که سود ناخالص بیش از ۳۰۰درصد و سود خالص بیش از ۳۹۰درصد افزایش را تجربه کرده است. این عملکرد ناشی از افزایش نرخ بالای محصولات این شرکت بوده است. همچنین جریان نقد ورودی حاصل از عملیات نسبت به سال گذشته، بیش از ۵/ ۵برابر شده است.

«داوه»: داروسازی آوه سینا، در ۹ماه سال، بیش از ۸۶میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که این رقم نسبت به سال گذشته، ۲۰درصد افزایش یافته است. سود ناخالص بیش از ۸۰درصد و سود خالص نیز بیش از ۱۵۵درصد افزایش را تجربه کرده است. لازم به ذکر است که جریان ورودی حاصل از عملیات شرکت طی این ۹ماه، ۱۰میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که شرکت در مدت ۹ماه سال ۱۴۰۰، جریان خروجی عملیاتی معادل ۱۵میلیارد را تجربه کرده بود.