«دسینا»: داروسازی سینا از برگزاری مزایده فروش اقلام ضایعاتی در تاریخ ۲۷/ ۱۰/ ۱۴۰۱ خبر داد.

«خودرو»: شرکت ایران‌خودرو پیرو شایعه منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر عرضه خودرو در بورس‌کالا به استحضار می‌‌‌رساند، خودروی سواری دنا در تاریخ ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۱ عرضه شد و رویکرد این شرکت مطابق هماهنگی‌‌‌‌‌‌های انجام‌شده تداوم عرضه خودرو در بورس‌کالاست.

«دزهراوی»: شرکت داروسازی زهراوی از دریافت مجوز افزایش نرخ برخی از محصولات خود خبر داد. این افزایش نرخ شامل قرص سل‌سپت و ایمینورال است که قیمت آنها از ۳هزار و ۵۰۰تومان به ۱۹هزار و ۶۰۰تومان افزایش خواهد یافت. قیمت تعدادی از محصولات پیوندی با سهم تقریبی ۱۴درصد در سبد فروش این شرکت، با توجه به تغییر سیاست ارزی واردات مواد اولیه آنها از ترجیحی به نیمایی، توسط سازمان غذا و دارو مورد اصلاح قرار گرفته که این موضوع فروش سالانه این محصولات را از حیث ریالی به‌طور متوسط ۲/ ۶۵برابر افزایش خواهد داد. اما به دلیل پیش‌بینی افزایش قیمت این محصولات در برآورد سالانه، افزایش فوق بودجه کل شرکت در سال‌جاری را افزایش نداده، بلکه به تحقق و پوشش بودجه محقق‌نشده شرکت کمک خواهد کرد.

«دفرا»: فرآورده‌‌‌های تزریقی ایران از افزایش نرخ برخی از محصولات خود خبر داد. این افزایش نرخ شامل انواع سرم‌‌‌های ۵۰۰میلی‌‌‌لیتر شده و نرخ آنها را از ۱۳هزار تومان به ۱۵هزار و ۵۰۰تومان افزایش داده است. با توجه به اعلام قیمت‌های جدید از سوی سازمان غذا و دارو، فروش شرکت نسبت به آخرین پیش‌بینی معادل ۸درصد افزایش خواهد یافت.

«دالبر»: شرکت البرز دارو اعلام کرد نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

«دروز»: شرکت روز دارو، نرخ ۷قلم از محصولات دارویی خود را به طور متوسط از ۶۵هزار و ۵۰۰تومان به ۸۷هزار و ۷۰۰تومان افزایش داده است. نرخ فروش این محصولات به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش بهای تمام‌شده، براساس مجوز سازمان غذا و دارو طی سال مالی ۱۴۰۱ افزایش یافته است.