در عرضه‌‌‌اولیه «عالیس» یک‌میلیون و ۶۹۳هزار کد شرکت کرد که نسبت به استقبال از عرضه «زفجر» با یک‌میلیون و ۲۷۸هزار کد رشد ۳۲درصدی را نشان می‌دهد. در این بین، در عرضه گروه مالی شهر با نماد «شهر» نیز رشد استقبال ۳۲درصدی رقم خورد که نشان می‌دهد روند اقبال عموم مردم به بازار سرمایه افزایش یافته است و ادامه این روند می‌‌‌تواند نوید روزهای خوش اقبال به عرضه‌‌‌اولیه در سال‌ ۹۹ را که حدود ۵میلیون کد در هر عرضه شرکت می‌‌‌کردند به جامعه سهامداران بازار سرمایه بدهد. البته باید در نظر داشت که همواره اقبال سرمایه‌گذاران به عرضه‌‌‌های اولیه گروه واسطه‌‌‌گری مالی بالا بوده است.

همین‌طور قیمت بسیار منصفانه‌‌‌ای برای عرضه «شهر» در نظر گرفته شده بود که این موضوع میزان استقبال مردم را افزایش داد. اخیرا در گزارش مفصلی با عنوان «عرضه‌‌‌اولیه ۱۲هزار میلیاردی بازار سرمایه» گروه مالی شهر بررسی و عنوان شد که ارزش ذاتی هر سهم آن ۳۷۳تومان است و با توجه به سقف قیمت ۱۸۴تومانی عرضه آن در حدود ۱۰۰درصد فاصله قیمتی و فرصت سودآوری وجود دارد.استقبال عظیمی که از عرضه‌‌‌اولیه اخیر در نماد «شهر» شد، علاوه بر استقبال عموم مردم از عرضه‌‌‌های اولیه و گسترش اعتماد به این عرضه‌‌‌ها، نشان‌‌‌دهنده افزایش کد اولی‌‌‌ها و تازه‌‌‌واردان به بازار سرمایه است.

از طرفی گسترش ورود افراد جدید به بازار سرمایه می‌‌‌تواند موجب افزایش عمق و استقبال از این بازار و کاهش سهمیه تقسیمی سهام عرضه‌شده شود. از طرف دیگر می‌‌‌تواند نوید این رویداد را بدهد که هیجان در بازار افزایش می‌‌‌یابد. از آنجا که فقر آموزش در بازار سرمایه همچنان موجود است، سرمایه‌گذاران جدید مادامی سهم را نگهداری می‌کنند که صف خرید سبز باشد و با کوچک‌ترین تحرک منفی ممکن است دست به فروش بزنند. این امر لزوم بازارگردانان قوی در سهم‌‌‌ها را افزایش می‌دهد تا این بازارگردانان بتوانند رفتار هیجانی سهامداران را کنترل کنند و موجب ایجاد ثبات در روند سهم شوند.