او افزود: طی چند سال اخیر فین‌‌‌تک‌‌‌ها و شرکت‌‌‌های جدیدی وارد بازار سرمایه شدند که ایده‌‌‌های خوبی ارائه دادند. مسوولان باید با حمایت‌‌‌های خود موجب رشد، تقویت و شکوفایی این شرکت‌‌‌ها شوند. معاون سرمایه‌گذاری شرکت تامین سرمایه دماوند تاکید کرد: مسوولان سازمان بورس به‌واسطه توجه و راه‌‌‌اندازی بازاری مخصوص برای شرکت‌‌‌های دانش‌‌‌بنیان می‌‌‌توانند موجب تقویت و توسعه بازار سرمایه شوند. جعفری در ادامه گفت: در حال حاضر شرکت تامین سرمایه دماوند پلتفرمی را راه‌‌‌اندازی کرده و سه شرکت فین‌تک که در حال حاضر مجوز خود را از سازمان بورس اخذ کردند، قرار است به‌زودی سامانه‌‌‌های خود را روی آن مستقر کنند و به واسطه آن به مخاطبان خود خدمات ارائه دهند.

او در مورد وضعیت بازار سرمایه در نیمه‌دوم سال با توجه به مصوبات اخیر دولتی مبنی بر تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌‌‌ها براساس فرمول و تغییر نرخ تسعیر ارز خوراک و قیمت پایه بورس‌کالا، اظهار کرد: خوشبختانه دولت با پیگیری‌‌‌های سازمان بورس و وزارت اقتصاد به این نتیجه رسید که براساس اصول منطقی و اقتصادی برای توسعه صنایع باید ریسک‌‌‌های اقتصاد را کاهش دهد. او افزود: انتظار می‌‌‌رود با تصمیمات اخیر دولت شاهد افق دید مثبت سرمایه‌‌‌گذاران و به تبع آن بازدهی مثبت بازار سرمایه در مقایسه با سایر بازارهای موازی (خودرو، مسکن، طلا، ارز و سکه) در ۶  ماه دوم سال باشیم.

معاون سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه دماوند در پایان در مورد مزایای سرمایه‌‌‌گذاری غیرمستقیم، گفت: در حال‌‌‌حاضر رویکرد مناسبی نسبت به سرمایه‌‌‌گذاری غیرمستقیم در سازمان و میان نهادهای مالی حاکم است. در همین راستا سهامداران به منظور کسب بازدهی مناسب وکنترل ریسک بهتر است از ابزارها و صندوق‌های متنوعی که ایجاد شده بهره‌مند شوند.