«خپویش» شرکت سازه پویش از دریافت مجوز رشد ۳۳درصدی نرخ فروش همه گروه محصولات خود بر اساس توافق صورت گرفته با مشتری عمده خبر داد.

«شلرد» شرکت کود شیمیایی اوره لردگان که اخیرا اعلام کرده بود باتوجه به افزایش نرخ گاز خوراک و هزینه‌‌‌های ناشی از آن فعالیت خود را متوقف کرده است، طی افشای اخیر خود از شروع مجدد فعالیت خود خبر داد.

«خکار» شرکت ایرکا پارت صنعت در متن افشای این هفته خود از دریافت مجوز رشد ۳۲درصدی محصول دریچه هوا و پدال الکترونیکی خود خبر داد.

«رنیک» شرکت جنرال مکانیک از انعقاد قراردادی مهم پرده‌‌‌برداری کرد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد که با شرکت احداث و بهره‌‌‌برداری آزادراه تهران قراردادی با عنوان «عملیات اجرایی احداث تونل غربی البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال» در تاریخ ۲۹شهریور به ارزش ۲هزار و ۷۵۰میلیارد تومان منعقد کرده است که نحوه پرداخت‌‌‌ آن ۵۰درصد نقد و ۵۰درصد تهاتر ملکی است.

«غشاذر» شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از بهره‌‌‌برداری از کارخانه شیر خشک خود خبر داد. این پروژه که در تاریخ ۱۵تیر ۱۳۹۹ شروع و ۲۶ماه به طول انجامید جمعا بالغ بر ۹۴میلیارد تومان برای این شرکت هزینه تمام شده به دنبال داشت. محصول تولیدی از این طرح توسعه پودرآب پنیر، انواع پودر شیر خشک و انواع محصولات پودری است. ظرفیت اسمی این طرح ۳هزار تن از انواع شیرخشک، ۲هزار و ۱۰۰تن آب پنیر و انواع محصولات پودری است.