شهردار همدان با اشاره به اینکه بیش از پنج هکتار فضای سبز طی یک‌‌سال گذشته در شهر ایجاد شده است، مطرح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت می‌توان به بازگشایی ۲۴ معبر و اتمام ۴۶ طرح اشاره کرد. وی با بیان اینکه متاسفانه طرح پارکینگ آقاجانی‌‌بیگ به مشکل خورده و فراز و نشیب‌‌های زیادی داشته است، گفت: این طرح اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد و درصدد هستیم به زودی تعیین تکلیف شود. حسینی با اشاره به اینکه طرح‌های پل غدیر و شهید همدانی از اهمیت زیادی برخوردارند، افزود: زمانی که شهرداری به مدیریت جدید سپرده شد پل غدیر ۶۵ درصد پیشرفت داشت و قرار بود شهریور به بهره‌‌برداری برسد که به علت مشکلات فنی این اتفاق نیفتاد و دو تا سه هفته آینده به بهره‌‌برداری می‌‌رسد.

وی با بیان اینکه طرح پل چراغ قرمز را نیز با ۸۶‌درصد پیشرفت تحویل گرفتیم، تصریح کرد: روزشمار این طرح تا پایان بهمن است و امیدواریم زودتر از موعد مقرر به بهره‌‌برداری برسد. وی با اعلام اینکه ورودی پروانه ساختمانی در سه ماه اخیر صفر بوده است، مطرح کرد: هدف اصلی در یک‌‌سال اول شهرداری همدان اتمام طرح‌های نیمه‌‌تمام بود و پنج طرح بزرگ نیز در دهه فجر کلنگ‌‌زنی خواهد شد. حسینی در ادامه درباره پارک ۴۸ هکتاری گفت: شهرداری مدافع پارک ۴۸ هکتاری است و اعتقاد داریم باید حفظ شود اما خروج از محدوده یکی از مواردی است که مطرح شده است، از طرفی این طرح به رقمی بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد‌تومان نیاز دارد که از توان شهرداری خارج است و آورده شهرداری ۴۰۰ میلیاردتومان بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ هکتار از این طرح تملک شده است، مطرح کرد: شهرداری براساس قانون مکلف است برای پارک ۴۸ هکتاری پروانه صادر کند و تاکنون هم مدت زمان زیادی از صدور پروانه گذشته است. حسینی با اشاره به اینکه همچنین تلاش می‌کنیم صدور پروانه شهرسازی به صورت الکترونیک و دو هفته‌‌ای انجام شود، افزود: ۸۵ درصد مراجعات به شهرداری برای صدور پروانه است. حسینی با بیان اینکه شهرداری موظف است ۲۰ میلیارد تومان به شرکت تعاونی مسکن استانداری پرداخت کند و براساس رای قوه قضائیه محکوم به پرداخت آن است، گفت: چند سال قبل از ملکی که به شهرداری رسیده و آن را به تعاونی مسکن فروخته است و سپس مالک به دیوان عدالت شکایت کرده آن را فاقد مبنای قانونی دانسته است و حال شهرداری باید ۲۰ میلیارد را پرداخت کند. حسینی با اشاره به اینکه استیضاح حق شورای شهر است و بیش از ۷۰ درصد کلان‌شهرها درگیر این موضوع هستند، گفت: با ثبات مدیریت در شهرداری‌‌ها مواجه نیستیم.