ترمیم 500 واحد مسکونی در مناطق محروم رودان

در این مراسم، حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، نماینده ولی‌‌فقیه در استان هرمزگان ضمن تشکر از تلاش‌‌های مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش برای کمک به ترمیم ۵۰۰ منزل مسکونی محرومان این شهرستان گفت: با شروع فصل سرما و بارندگی بسیاری از خانه‌‌های این شهرستان نیاز به بازسازی و ترمیم داشت که با مساعدت‌‌های حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش این مهم محقق شد. با انجام این عمل خیر از سوی مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش بخشی از دغدغه‌‌های نیازمندان برطرف خواهد شد.

سیدعباس حسینی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش نیز گفت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به‌‌ عنوان یکی از زیرمجموعه‌‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همواره به موضوع اشتغال‌زایی، محرومیت‌‌زدایی و ایفای نقش موثر در خدمت‌‌رسانی به مناطق محروم و کم‌‌برخوردار نگاه ویژه‌‌ای داشته و ارائه خدمت به محرومان تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌‌هایی است که خداوند به ما عطا فرموده است. وی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌‌دیده محرومان در جغین، زیارتعلی، بیکاء و بخش مرکزی شهرستان رودان شناسایی شده که کار ترمیم و بازسازی آنها توسط شرکت فولاد کاوه کیش انجام می‌شود. 

حسینی با اشاره به اینکه فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان است و سود این شرکت صرف خدمت‌‌رسانی به محرومان می‌شود، افزود: همواره تاکید رئیس بنیاد مستضعفان این بوده که در کنار بنیاد علوی ما نیز کار خدمت به محرومان را انجام دهیم و به این منظور تلاش خواهیم کرد. وی در ادامه افزود: فولاد کاوه جنوب کیش نیز برای گسترش فضای مهرورزی در محرومیت‌‌زدایی به طور خاص با تخصیص بودجه ویژه محرومین، مستقیما وارد عمل خواهد شد.  وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه مسوولیت‌‌های اجتماعی درگذشته توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش انجام شده و از این‌‌ پس شاهد خدمات بیشتری در حوزه مسوولیت‌‌های اجتماعی و اطلاع‌‌رسانی توسط فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود.