بازنگری مدیریت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رضایی، مدیرعامل این شرکت با تاکید بر اجرای مستمر و اثربخش الزامات استانداردهای یادشده در راستای بهبود و ارتقای سیستم مدیریت یکپارچه گفت: مباحث مطرح شده در جلسه بازنگری مدیریت در واقع ماحصل تلاش‌‌‌های کارکنان شرکت در اجرای الزامات استانداردها در حوزه‌‌‌های مدیریتی، ستادی و عملیاتی است که در طول سال ۱۴۰۱به عمل آمده است.

وی با اشاره به پیامدهای مثبت پیاده‌سازی استانداردهای مدیریتی، بر توجه و اهمیت دادن مدیران و روسا به اجرای الزامات استانداردهای مدیریتی به سبب تاثیرات بسزای آن بر رشد و تعالی سازمان و بهبود مستمر تاکید داشته و تصریح کرد‌: انتظار می‌رود مدیران و روسای ستاد و عملیاتی با جدیت بر رفع عدم‌انطباق‌‌‌های صادره در ممیزهای داخلی و خارجی، تعیین و پایش اهداف سالانه، ارزیابی و به‌روزآوری ارزیابی ریسک‌ها و فرصت‌های فرآیندی و ایمنی و محیط‌زیستی و... مسیر اثر‌بخشی و کارآیی سیستم مدیریت یکپارچه اهتمام ویژه داشته باشند.

فرهاد کاظمی، رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌‌‌وری و نماینده سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب نیز با ارائه گزارشی از نتایج جلسه بازنگری قبلی و نتایج پایش‌‌‌های انجام‌شده گفت: در فرآیند بازنگری مدیریت و بر اساس الزامات استانداردهای موجود، سیستم‌های مدیریتی در فواصل برنامه‌ریزی شده مورد پایش قرار گرفت و به این طریق عملکرد کیفی، زیست محیطی، ایمنی و سلامتی شغلی منطبق و متناسب با مستندات و الزامات استانداردهای استقرار یافته از حیث کفایت و اثربخشی بازبینی شده و نتایج مربوط به اطلاع مدیران واحدها و طرف‌‌‌های ذی‌نفع رسانده شده است.

وی افزود: جلسات بازنگری مدیریت با هدف شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان، راهکار، تصمیم‌گیری و تامین منابع به منظور رفع موانع و عدم‌انطباق‌‌‌ها به منظور حفظ و نگهداری و ارتقای سیستم‌های استقرار یافته برگزار می‌شود و همه همکاران نیز باید برنامه‌‌‌های آتی خود را در جهت رعایت الزامات آن هماهنگ کنند. رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌‌‌وری شرکت تصریح کرد: با تداوم حمایت‌های مدیرعامل و دیگر مدیران و روسا در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه (نفت شهر/  تنگ بیجار، چشمه خوش/  دهلران/  سرکان و منطقه عملیاتی ایلام) گام‌های اصولی در جهت رشد و ارتقای سازمانی برداشته شود.