« نیروکلر» با تقسیم 370 ریال سود برای هر سهم باز هم خوش درخشید

جلسه مجمع با قرائت کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی‌ایران آغاز و سپس گزارش هیات مدیره از سوی آقای مهندس محمود بوذری، مدیر عامل شرکت برای حاضران در مجمع ارائه شد و همچنین مدیرعامل جهت سوالات مطرح شده از طرف سهامداران پاسخ‌های لازم را ارائه کردند و صورت‌های مالی و ترازنامه شرکت برای دوره مالی ۱۱ ماه منتهی به ۳۱/ ۰۵/ ۱۳۹۷ به تصویب سهامداران رسید.

همچنین مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۳۷۰ ریال سود نقدی پرداخت شود. انتخاب روزنامه‌های «دنیای‌اقتصاد» و نسل فردا به‌عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت و موسسه حسابرسی آزمودگان به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل و موسسه حسابرسی فاطر به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ۳۱/ ۰۵/ ۱۳۹۸ از دیگر مصوبات این مجمع بود.

 پیام هیات‌مدیره

سپاس خداوند یکتا که توفیق ارائه عملکرد یکساله هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت نیروکلر را به محضر سهامداران محترم، به ما عنایت فرمود. امید است نتیجه یک دوره تلاش یکساله مجموعه، مورد خوشنودی پروردگار و رضایت شما صاحبان سهام قرار گرفته و برگ زرین دیگری از افتخارات شرکت نیروکلر را رقم بزند.

رسالت شرکت در سال مالی جاری علاوه بر انجام وظایف معمول و توجه علمی و عملی به اهداف پیش‌رو، معطوف به آینده‌ای درخشان بوده است.

راهبرد‌های آتی شرکت نیروکلر، تولید و بهبود کیفیت محصولات با ارزش افزوده بیشتر، بهینه سازی انرژی وکاهش توقفات کارخانه و ضایعات، تلاش سازنده در جهت کاهش آلایندگی محیط زیست، اهتمام در ارتقای سطح بهره‌وری به منظور استفاده بهینه از منابع اقتصادی موجود، با هدف حفظ و افزایش منافع سهامداران و توجه به رعایت قوانین واستانداردهای تعیین شده در سایه رصد دقیق، مستمر و نظام‌مند کلیه شئون شرکت در کنار ارزش آفرینی کارکنان خواهد بود.

شرکت نیروکلر فعالیت خود را درزمینه تولید کلر، سود و مشتقات کلر به منظور تامین آب آشامیدنی سالم جامعه و قسمتی از صنایع دیگر از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد، به‌طوری که تاکنون بخشی از مازاد تولیدات خود را نیز به خارج از کشور صادر کرده است. این شرکت از نسل جدید الکترولایزرها با آخرین تکنولوژی روز دنیا (روش ممبرانی) بهره‌مند است و سود کاستیک عاری از جیوه مورد مصرف صنایع غذایی را نیز تولید می‌کند.

این شرکت از استانداردهای روز دنیا استفاده کرده و درخصوص ایمنی، حمل و نقل مواد شیمیایی خطرناک به دانش روز دسترسی یافته و آن را به مشتریان آموزش می‌دهد و امیدوار است همچون گذشته در جهت خدمت‌رسانی به سلامت و بهداشت جامعه، صنایع غذایی، صنایع فولاد، نفت و سایر صنایع موفق باشد.

شرکت برای تولید محصولات پایین‌دستی و همچنین به دست آوردن بازار مصرف کلر و افزایش سبد محصولات شرکت در سال ۱۳۹۱ اقدام به خرید کارخانه یزد کرد و در سال مالی گذشته با بهبود کیفیت محصولات واحد یزد اقدام به ادامه تولید محصول MCA (منوکلرواستیک اسید)، اسیدکلریدریک، آب ژاول و CMC (کربوکسی متیل سلولز) کرد. همچنین شرکت با توکل بر خداوند منان در سال مالی گذشته افزایش سرمایه ۲۵ درصدی خود را در قالب افزایش ظرفیت محصولات تولیدی واحد یزد به انجام رساند که با اجرایی کردن طرح توسعه و افزایش ظرفیت هر یک از محصولات MCA و CMC را به ۴۰۰۰ تن در سال افزایش می‌دهد که مراحل تجهیز و نصب ماشین‌آلات از ابتدای سال ۱۳۹۶ شروع و در نیمه اول سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

10 (1)

10 (4)