گروه ورزش: جنجالی‌ترین اظهارنظر هفته اول بدون شک متعلق به یحیی گل‌محمدی بود. او هنوز لیگ شروع نشده از رقم خوردن نتایج بیرون از زمین گفت: «متاسفانه خیلی از نتایج بازی‌ها بیرون از زمین رقم می‌خورد و کیفیت بازی تاثیری در نتیجه نهایی ندارد. ما دیدیم که چمن ورزشگاه بسیار بلند است و باید کوتاه شود اما نشد.

داوری را برای این بازی گذاشتند که در بازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی نیز علیه تیم ما یک پنالتی گرفت و به گواه کارشناسان خنده‌دار بود. همین داور در این بازی و در شرایطی که بازیکن حریف هنوز نیفتاده، سوت پنالتی را می‌زند.» این اظهارنظر بلافاصله با واکنش رئیس کمیته داوران مواجه شد و او هم قهرمانی گل محمدی در جام حذفی را زیر سوال برد. اصفهانیان به خبرگزاری مهر گفت: «اگر این‌طور است پس چطور تیم ذوب‌آهن سال گذشته قهرمان جام حذفی شد؟ این صحبت‌ها از گل محمدی بعید است و باید جوابگوی حرف‌هایش باشد.

کمیته انضباطی باید این مربی را احضار کند.» اصفهانیان خودش انزلی بوده و صحنه مشکوک را دیده است: «من خودم ناظر بازی بودم و از بالای سکوها خطای پنالتی کاملا محرز بود. بازیکن ذوب‌آهن در محاسباتش دچار اشتباه شد و مرتکب خطای پنالتی شد.» ملوانی‌ها هم به ادعای بلند بودن چمن جواب داده‌اند. آذرگون عضو هیات مدیره باشگاه می‌گوید: «کوتاهی از ملوان صورت نگرفته و گل‌محمدی دنبال بهانه است. اینکه سرمربی ذوب‌آهن بخواهد پیروزی ملوان را زیر سوال ببرد و آن را لوث کند، کار درستی نیست. بازیکنان ملوان در بازی با ذوب‌آهن زحمت خود را کشیدند تا به برد برسند.»