حجت‌الله دمیاد گفت: اجازه نمی‌دهیم کالایی از استان به کشور عراق صادر شود که شأن و منزلت نظام اسلامی را پایین آورد بنابراین همه تولیدکنندگان باید شاخصه‌های استاندارد در کالاها و محصولات‌شان را رعایت کنند.

وی همچنین در پاسخ به گلایه نماینده تجار فعال در بازارچه پرویزخان که برخی کاستی‌ها و مشکلات این بازارچه از جمله اسکان تجار در اتاقک‌های ۱۲ متری را بیان کرد، تاکید کرد: کرمانشاه از دیرباز دارای تجار متدین و خوشنامی بوده است و حتما باید شأن و منزلت تجار رعایت شود؛ زیرا فعالیت آنها منجر به رونق تولید و در نهایت رفع بیکاری در استان است. دمیاد همچنین بر لزوم اولویت قائل شدن برای ترخیص فوری کالاهای فاسدشدنی و تره‌بار نسبت به برخی اقلام دیگر مانند سیمان و آهن آلات در بازارچه‌های استان تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه، توجه به پتانسیل‌های تجاری، اقتصادی، کشاورزی و از همه مهم تر نیروی انسانی بالقوه در استان را از جمله منشور کاری خود و تیم مدیریتی استان عنوان کرد. وی افزود: در این مدت ارتباطی بی‌واسطه برای مجموعه‌های اقتصادی و تجاری استان قائل خواهم بود حتی اگر درخواست کنند، نیمه شب هم مدیران را فرا می‌خوانم و برای حل مشکلات آنها جلسه برگزار خواهم کرد.

استاندار کرمانشاه، رونق تولید و تجارت را گامی مهم برای حذف بیکاری در استان دانست و گفت: حیف است که استانی با توانمندی‌های کرمانشاه، اکنون در زمره استان‌های با شمار بالای بیکاری کشور قرار داشته باشد.