کاشان- خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس شورای شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل از اختصاص یک درصد از سود تاسیسات انرژی هسته‌ای نطنز به شهر ابوزیدآباد و سایر روستاهای حاشیه این تاسیسات خبر داد. الهیار مزرعتی که در مراسم معرفی شهردار جدید این شهر سخن می‌گفت افزود: با مکاتبات و پیگیری به عمل آمده از سوی نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، این درخواست مورد موافقت رییس‌جمهوری قرار گرفته و به تصویب هیات دولت نیز رسیده است.

وی کمبود آب، نداشتن ورزشگاه و محرومیت منطقه را از جمله مشکلات این شهر دانست و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به رفع مشکلات این شهر از طرف مسوولان مربوطه شد.

وی همچنین از ساخت یک مجموعه ورزشی توسط یکی از افراد نیکوکار این شهر خبر داد.

فرماندار آران و بیدگل در این مراسم گفت: در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، مسوولان باید بدون توجه به پست و مقام، در خدمت مردم و در صدد جلب رضایت آنها باشد.

محمد فیروزی‌پور افزود: شهرداران و مدیران متعلق به همه مردم هستند و با توجه به شعار عدالت‌محوری دولت نهم باید به همه مردم توجه داشته باشند.

وی ایجاد تعامل بین شهرداری، شورای شهر و مردم، رعایت نظم و انضباط، صرفه‌جویی و تسریع در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام را از جمله وظایف شهردار جدید عنوان کرد.

محسن مشهدی، شهردار جدید ابوزیدآباد نیز از اشتغالزایی، خدمت‌رسانی به مردم و جذب توریست به عنوان اهداف کاری خود نام برد و ابراز امیدواری کرد: این هدف‌ها با تعامل بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی و به ویژه مردم تحقق یابد.