دنیای اقتصاد-کرج-رسول باقری: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از طرح 15 پرونده در جلسه هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی البرز و تعیین تکلیف آن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز؛ افشار فتح الهی گفت: به منظور اجرای تکالیف قراردادی و عدم ایفای آنها از ناحیه برخی از متقاضیان، مستند به فصل(و) قراردادهای طرح تیپ حقوقی انتفاعی، تعداد 15 فقره پرونده اراضی راکد مطرح گردید که پس از بررسی و تبادل‌نظر‌ تعداد 11 فقره فسخ قطعی، یک مورد فسخ مشروط و 3 مورد اعطای مهلت شد.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بیان کرد: این واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی اشتهارد و نظرآباد مستقر بودند که با آزادسازی، این عرصه‌ها مجددا به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار می شود. وی تاکید کرد: از اولویت‌های ما در شهرک‌های صنعتی استان البرز باز پس‌گیری عرصه‌های راکد به چرخه صنعت استان است که این مهم از طریق مراجع قضایی و همچنین برگزاری جلسات حل اختلاف و داوری هر دو ماه یکبار به طورمنظم و مستمر با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به طور جد در حال پیگیری و اجرا است.