روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم داروسازی اکسیر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران ترانسفو در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «بترانس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آبادگران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان صوفیان در رده دوم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه‌ای معادل ۳۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را مس شهید باهنر به خود اختصاص داد. سرمایه «فباهنر» معادل ۴۵۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» مبلغ ۵۳۹ریال و سرمایه آن معادل شش هزارو ۷۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده چهارم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل دو هزارو ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزارو ۴۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. کابل باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر سه میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم داروسازی اکسیر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. باما نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» مبلغ 1354ریال و سرمایه آن معادل 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. کارتن مشهد در جایگاه دوم ایستاد. «چکارم» با سرمایه 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 91ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وسینا» معادل یک هزار و 500میلیارد است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 181ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حکشتی» در سال‌جاری 510ریال و سرمایه آن برابر 5هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سایپادیزل در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 108ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین‌سازی اراک در این گروه نهم شد. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 46ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. نوردولوله اهواز جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «فاهواز» با سرمایه ۱۲۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مواد الیاف مصنوعی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که صدرا در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خصدرا» سود هر سهم خود را مبلغ 86 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و 500ریال است.

7

بیشترین درصد کاهش
بسته‌بندی پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. داروسازی اکسیر در رده نهم این گروه ایستاد. «دلر» با سرمایه‌ای معادل 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1112ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 685 ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی 87 مبلغ 104ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و 200میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده ششم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر 852 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه نهم شد. سرمایه «فملی» معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 1413ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. لامیران با سرمایه‌ای برابر 30میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 37ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه‌ای برابر 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس