روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان کردستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان ارومیه در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «ساروم» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
مپنا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران خودرو دیزل در رده دوم این گروه ایستاد. «خاور» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته حق تقدم ماشین‌سازی اراک پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گسترش نفت و گاز پارسیان در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۶۸۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده هفتم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۶ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم ماشین سازی اراک دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نسوز پارس با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته رایان سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۹۹۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان کردستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. گلتاش پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شگل» مبلغ 1169 ریال و سرمایه آن معادل 45 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم موتورسازان تراکتور به دست آورد. صنعتی نیرومحرکه درجایگاه چهارم ایستاد. «خمحرکه» سود هر سهم خود را با سرمایه 510 میلیارد و 300 میلیون ریال، 333 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس با پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 943 میلیارد و 800 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1238 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی شازند در رده نهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1254 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . سرمایه گذاری سپه در این گروه سوم شد. سرمایه «وسپه» برابر دو هزار و 392 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 338 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر 100 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 5 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پگاه اصفهان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «غشصفا» با سرمایه 84 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 641 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
صنعتی پارس مینو در حالی نوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پتروشیمی آبادان در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «شپترو» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم موتورسازان تراکتور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «کاصفا» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. بانک پاسارگاد در رده نهم این گروه ایستاد. «وپاسار» با ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه نهم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی‌روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. مهرکام با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲ میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس