روزانه

بیشترین درصد افزایش حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که پشم شیشه در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «کپشیر» سود هر سهم خود را مبلغ 679 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 67 میلیارد و 140 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش حق تقدم سرمایه‌گذاری مسکن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. پگاه آذربایجان غربی در رده هفتم این گروه ایستاد. «غشاذر» با سرمایه‌ای معادل 400میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 25 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم روز گذشته نفت و گاز پتروشیمی تامین پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پالایشگاه نفت بندر عباس در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه13 هزار و 800 میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 2 هزار و 266 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت بندر عباس به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی خلیج فارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «فارس» با سرمایه‌ای معادل 24 هزار و 788میلیارد و613میلیون ریال، سود هر سهم خود را 921ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده نفت و گاز و پتروشیمی تامین روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنعت نفت در این گروه پنجم شد. «ونفت» با سرمایه ای معادل یک هزار و 150 میلیارد ریال، سود خود را 126 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. نوسازی و ساختمان تهران با سرمایه‌ای برابر 300 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 72 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر5 هزارو 70 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 425 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. رادیاتور ایران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ختور» مبلغ 68ریال و سرمایه آن معادل 140 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته سایپا شیشه از آن خود کرد و تکین کو درجایگاه نهم ایستاد. «رتکو» سود هر سهم خود را با سرمایه 30 میلیارد ریال مبلغ 790 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم هفته گذشته بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 9 هزار و 975میلیارد و 104 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 497 ریال پیش‌بینی شده است.

۰
بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته نفت وگاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. بانک ملت در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبملت» برابر 33هزار و 100 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 352 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱
بیشترین سهام معامله شده نفت و گاز و پتروشیمی تامین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» برابر 45 هزار و 873 میلیارد و 655میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 465ریال پیش‌بینی کرده است.

۲
بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فنرسازی زر به دست آورد. مهرکام در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک ریال پیش‌بینی کرده است.

۳
کمترین نسبت P/E لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «کرماشا» با سرمایه یک هزار و 764 میلیارد و 600 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 2023 ریال پیش‌بینی کرده است. ۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که الکتریک شرق در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «خشرق» سود هر سهم خود را مبلغ 55 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 210 میلیارد ریال است.

۵
بیشترین درصد کاهش ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سیمان دورود در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل 80میلیارد ریال، سودهر سهام خود را مبلغ 2211 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶
پرمعامله‌ترین سهم ماه گذشته سهام نفت وگازوپتروشیمی تامین پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پالایش نفت اصفهان در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 4 هزار و 162 میلیارد و 258 میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 4809 ریال پیش‌بینی شده است.

۷
بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «فولاد» با 36هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 804ریال پیش‌بینی کرده است.

۸
بیشترین سهام معامله شده نفت و گاز و پتروشیمی تامین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک تجارت در این گروه پنجم شد. سرمایه «وتجارت» معادل 17 هزار و500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 464 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹
بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰
کمترین نسبت P/E لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران گچ جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کایگچ» با سرمایه‌ای برابر 15 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1605 ریال پیش‌بینی کرده است. ۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس