ایجاد زیرساخت‌های پردازشی لازم برای کارهای گرافیکی سنگین

عیسی زارع‌پور با حضور در مجموعه دوکوهه از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت بازدید کرد. وزیر ارتباطات در پایان بازدید از این رویداد در جمع خبرنگاران گفت: مایه خوشحالی است که ظرفیت‌های خوبی برای آموزش دانش‌آموزان در محلات مختلف تهران در بسیج ایجاد شده است که بتوانند در تولید محتوای فاخر نقش داشته باشند و به جای اینکه صرفا مصرف‌کننده محتواهای تولید شده در فضای مجازی باشند به تولیدکننده در این فضا تبدیل شوند.

زارع‌پور با بیان اینکه در این رویداد، کارهای خوبی به نمایش درآمد که نویدبخش ایجاد یک موج و حرکت در تولید محتوای فاخر و متناسب با ارزش‌های ایرانی- اسلامی و مرتبط با فرهنگ خودمان در فضای مجازی بود، تصریح کرد: وظیفه اصلی ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی پرسرعت و با کیفیت است که این عزیزان بتوانند تولیدات خود را در معرض انتشار قرار دهند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در آینده زیرساخت‌های پردازشی لازم را برای کارهای گرافیکی سنگینی که نیاز اصلی این قشر محسوب می‌شود، در کشور فراهم کنیم تا فعالان این حوزه با استفاده از ظرفیت‌هایی که این زیرساخت‌ها ایجاد می‌کنند و با استفاده از هوش مصنوعی کارهای بزرگ‌‌تری را انجام دهند.