تولیدات جدید JVC دارای قابلیت‌های جدیدی نظیر دکمه‌های فرمان لمسی و طراحی فوق سبک و باریک می‌باشد که این محصولات را به عنوان کوچک‌ترین دوربین‌های دارای هارددیسک دنیا معرفی می‌کند.

در سال ۲۰۰۸، دوربین‌های Everio دارای چهار رنگ آبی، قرمز، نقره‌ای و مشکی است که به شما این اجازه را می‌دهد که بنا به سلیقه خود، حق انتخاب داشته باشید. کوچک شدن مدل‌های ۲۰۰۸ به میزان ۲۰درصد نسبت به مدل‌های قبل، از تغییرات جدید مدل‌های سال ۲۰۰۸ است.

شفافیت (Resolusion) تصویر مدل‌های Everio در عکاسی تا ۷مگاپیکسل ارتقا یافته است و این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر فیلم‌برداری، عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید.

نو‌آوری جدید در تمام مدل‌های Everio G امسال، عملکرد Laser Touch یا دکمه‌های لمسی کنار صفحه نمایش است. این دکمه‌ها روی لبه کناری صفحه نمایش، حساس به لمس هستند. فقط کافی است انگشت خود را روی دکمه بکشید و به راحتی منوها را انتخاب کنید. برای کنترل منوها خود LCD را لمس نمی‌کنید. بنابراین LCD خراب و کثیف نمی‌شود و اثرانگشتی روی آن به جا نمی‌ماند.سری دوربین‌های Everio G همچنین دارای سه مزیت فیلمبرداری، تدوین و آرشیو آسان می‌باشد. آرشیوسازی در واقع به کمک یک DVD رایتر به نام Share Station انجام می‌پذیرد که این دستگاه نسبت به مدل‌های سال قبل به میزان قابل توجهی کوچک‌تر و سبک تر شده است و به راحتی از سوی مصرف‌کننده قابل حمل در سفرهای مختلف می‌باشد. تنها با فشار دکمه Direct DVD در روی دوربین و اتصال به Share Station، تمام فیلم‌های گرفته شده یا انتخاب شده شما مستقیما روی DVD منتقل می‌شود و تنها با دکمه Direct back up و اتصال از طریق کابل USB به کامپیوتر، می‌توانید در درون کامپیوتر شخصی خود فیلم‌های گرفته شده را ذخیره می‌کند.

دوربین‌های everio همچنین قابلیت تدوین اولیه و پایه‌ای فیلم بدون نیاز به کامپیوتر را دارند. قابلیت‌هایی نظیر زیرنویس‌های متنوع و لوگوهای مختلف متناسب با مناسبت‌های گوناگون.

کیفیت تصویر به کمک لنزهای

KONICA MINOLTA با فاصله کانونی F۱.۸ در دوربین‌های Everio G سال ۲۰۰۸ ارتقا یافته است. همچنین موتور Gigabrid دارای ۶سیستم کاهش نویز است که نسبت سیگنال به نویز را تا حدود ۳۰درصد نسبت به مدل‌های قبلی کاهش می‌دهد.

مدل های ارائه شده Everio G در سال ۲۰۰۸ شامل مدل‌های متنوع با کیفیت ۲، ۵ و ۷مگاپیکسلی می‌باشد. این مدل‌ها دارای ۳۰گیگابایت و ۶۰گیگابایت حافظه داخلی است. مدل ۳۰گیگابایتی GZ-MG۳۳۰ دارای زوم اپتیکال ۳۵ برابر ودر سه رنگ آبی،قرمز و نقره‌ای است.مدل GZ-MG۳۳۵ دررنگ نقره‌ای مشابه مدل ۳۳۰ می‌باشد همچنین پروژکتور اتوماتیک و داک Everio برای اتصال و شارژ آسان‌تر به مشخصات آن اضافه شده است.

دو مدل ۳۰گیگابایتی GZ-MG۴۳۵ و GZ-MG۴۶۵ هر دو به رنگ مشکی و وزن تمامی مدل‌ها با احتساب باتری فقط ۳۶۰گرم می‌باشد. دوربین‌های Everio دارای جایگاه مخصوص کارت Micro SD است که با استفاده از آن می‌توانید فیلم و عکس را علاوه بر هارد دستگاه روی کارت هم ضبط کنید. با کپی کردن فیلم و عکس از روی هارد دوربین بر روی کارت، به راحتی می‌توان آن را منتقل نمود.

ظرفیت بالای هارد دستگاه امکان ضبط تصاویر بسیار طولانی را می‌دهد. با مدل ۶۰گیگابایتی Everio می‌توانید بیش از ۷۵ساعت فیلم بگیرید. شما می‌توانید کیفیت فیلم خود را در ۴حالت عادی، خوب، متوسط و اکونومی انتخاب کنید.