تخفیف خرید شارژ از پرتال همراه اول

همراه ‌اول از تخفیف ۵ درصدی خرید شارژ از طریق پرتال و راه‌اندازی سرویس انتقال اعتبار از سیم‌کارت دائمی به اعتباری توسط این اپراتور خبر داد. برای تشویق مشترکان اعتباری به خرید شارژ الکترونیکی و دسترسی آسان و ارزان مشترکان اپراتور اول به این خدمت، از این پس خرید شارژ الکترونیک سیم‌کارت اعتباری همراه‌اول با ۵ درصد تخفیف از طریق پرتال اینترنتی این اپراتور انجام می شود.

بر اساس این گزارش مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه ‌اول می‌توانند با مراجعه به بخش فروش اینترنتی شارژ همراه‌ اول با استفاده از کارت‌های عضو شتاب شارژهای ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار ریالی را با ۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

همراه اول همچنین اعلام کرد: برای سهولت در تامین اعتبار سیم کارت‌های اعتباری همراه اول به‌ویژه در ایام حج، اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به سیم کارت اعتباری همراه اول را مهیا کرد.

بر اساس این گزارش، مشترکان اعتباری همراه اول می‌توانند علاوه بر روش‌های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم‌کارت دائمی نیز خط خود را شارژ کنند؛ به صورتی که مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمی اضافه می‌شود. مشترکین باید جهت استفاده از این سرویس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پیامکی ۸۹۱۱ ارسال کنند. هزینه هر انتقال اعتبار ۴۰ تومان بوده و مقدار هر تراکنش باید مضربی از ۱۰ هزار و بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار ریال باشد. همچنین، در صورت رسیدن بدهی به ۶۰ درصد ودیعه سیم‌کارت دائمی، امکان استفاده از این سرویس تا زمان وصول بدهی وجود ندارد.

مشترکان دائمی با شرایط غیرعادی (مانند تقسیط قبض، سیم‌کارت تست و اداری) و مشترکان دائمی با پیش شماره «۰۹۱۰» امکان استفاده از این سرویس را ندارند. روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران گفته است: علاقه‌مندان به این سرویس می ‌توانند برای اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.