یک تبلت پر طرفدار از هیوندای

دنیای‌اقتصاد- مدل TB۱۰۰۰ از تبلت‌های پرفروشHYUNDAI در بازار داخلی است. این تبلت که از شبکه GSM ایران برای مکالمه صوتی و ارسال و دریافت پیامک پشتیبانی می‌کند دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش ۷/۹ اینچ خازنی (با حساسیت بسیار بالا) و با دقت ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل و پنج نقطه لمس همزمان IPS و... است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته IPS استفاده شده است.

این تبلت همچنین از پردازنده Cortex A۸ ۱GH و پردازنده گرافیکی Mali۴۰۰، حافظه جانبی ۱۶ گیگابایتی، قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت و... بهره‌مند است.

سیستم‌عامل این تبلت هم آندروید ۴.۰.۳ با پشتیبانی کامل از زبان فارسی است. این تبلت دارای قابلیت اتصال کابل USB OTG است.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به خروجی mini HDMI آن اشاره کرد که به شما توانایی اتصال تبلت به تلویزیون منزل و ویدئو پروجکشن و سایر دستگاه‌ها که دارای ورودی HDMI هستند را می‌دهد.

این تبلت برای اتصال به اینترنت از کارت شبکه Wi-Fi استفاده می‌کند و شما می‌توانید با بهره‌گیری از آن به جست‌وجوی اینترنت بپردازید. همچنین این تبلت دارای قابلیت پشتیبانی از ۳G است و شما می‌توانید با اتصال سیم کارتی که اینترنت آن فعال است در محل مخصوص آن، در هر مکانی اینترنت را همراه خود داشته باشید.

از مشخصات ظاهری این تبلت می‌توان به وجود یک دوربین در جلوی تبلت برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت و همچنین دوربین در پشت تبلت برای انداختن عکس و ثبت لحظات اشاره کرد. خروجی و ورودی‌های تبلت نیز شامل ورودی micro SD، خروجی هدفون استریو، میکروفن، خروجی HDMI، پورت micro USB و... است.

این تبلت ۶۶۳ گرمی با قیمتی در حدود ۶۹۰ تا ۷۱۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.