یک محصول پر طرفدار با قابلیت‌های متنوع

بازار دیجیتال- شرکت SanDisk که یکی از تولید کنندگان بزرگ بازار دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل است، محصولات متنوعی را به این بازار معرفی و عرضه کرده است. در این میان، اما بعضی از محصولات طرفداران بیشتری در بازار پیدا کرده و فروش خوبی را نصیب شرکت تولیدکننده‌شان کرده‌اند.

مدل Sansa Express یکی از این محصولات پر فروش است که به خاطر طراحی مدرن و باریک و البته قابلیت‌های مختلفش، مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار گرفته است.

این محصول، طراحی بدنه باریک و سبک داشته و مبتنی بر حافظه فلش است. ظرفیت حافظه داخلی این محصول برابر ۲ گیگابایت بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه microSD را به کاربرانش می‌دهد. به این ترتیب گنجایش ۵۰۰ فایل mp۳ برابر ۱۶ ساعت موسیقی یا ۱۰۰۰ فایل WMA برابر ۳۲ ساعت موسیقی را دارد. این دستگاه دارای رادیوی FM بوده و امکان ضبط صدای دیجیتالی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

Sansa Express امکان پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA و WAV را داشته و صدا را با فرمت WAV ضبط و ذخیره می‌کند.

این محصول دارای نمایشگر OLED چهار خطی با اندازه ۶۵/۰×۱×۱/۳ اینچ بوده و اطلاعات مربوط به فایل موسیقی در حال پخش را برای کاربرانش نمایش می‌دهد. این mp۳ player در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۱۵ ساعت موسیقی را به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه مجهز به یک پورت USB ۲.۰ برای اتصال به کامپیوتر، شارژ و انتقال اطلاعات است. این دستگاه پر طرفدار در حال حاضر با قیمت ۹۹/۲۵ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.