پرفروش‌های نوکیا و سونی‌اریکسون

گوشی‌های تلفن همراه ۶۳۰۳ کلاسیک و N۹۷ نوکیا ، YARI سونی اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه دو برند نوکیا و سونی اریکسون در بازار شنبه معرفی شدند. قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.

گوشی ۶۳۰۳ نوکیا با قیمت فروش ۱۴۰هزار تومانی توانسته است در لیست یکی از مدل‌های پرفروش این برند جای گیرد.

این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می‌برد.

گوشی N۹۷ mini نوکیا که با قیمت ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می‌برد.

در همین حال گوشی YARI سونی‌اریکسون که دارای امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت است، مورد تقاضای بیشتر بانوان ایرانی قرار گرفته است.

این گوشی با قیمت ۲۱۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران مورد خرید مشتریان قرار گرفته است.

گوشی‌های Satio ا، T۷۱۵ و W۵۸۰ سونی اریکسون نیز که به ترتیب به بهای ۵۰۰ ، ۱۶۵ و ۱۳۰هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود، مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.