چهار دوربین جدید با تغییرات حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic هم با شروع فصل تابستان و تمایل کاربران به سفر و عکاسی محصولات جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این شرکت دوربین‌های جدیدش را با مدل‌هایDMC-LX۵، DMC-LX۳، DMC-FZ۱۰۰ و DMC-FX۷۰۰ به بازار معرفی و رونمایی کرده است. دوربین مدل LX۵ این شرکت در واقع طراحی دوباره از مدل‌های قبلی با تغییراتی در حسگر CCD و کیفیت عکس‌های گرفته شده است. این دوربین دارای لنز واید ۲۴ میلیمتری Leica DC Vario-Summicron بوده و تصاویر را با وضوح و کیفیت مناسبی برای کاربرانش ثبت و ذخیره می‌کند. این دوربین قابلیت‌ها و امکانات نسبتا مشابهی با دوربین مدل LX۳ این شرکت دارد.

دوربین مدل FZ۱۰۰ هم محصول جدید دیگری از این شرکت است. این دوربین از لنز جدید DC Vario-Elmart شرکت Leica بهره می‌برد که قابلیت زوم اپتیکال تا ۲۴ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. دوربین جدید Panasonic دارای حسگر MOS بوده و به همین دلیل هم امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر HD یا ۱۰۸۰ پیکسل را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین حرفه‌ای همچنین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را دارد.

در نهایت دوربین مدل FX۷۰۰ شرکت Panasonic دارای سیستم Hybrid Super Zoom بوده و طراحی نازک و مدرنی دارد که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این دوربین هم امکان زوم اپتیکال تا ۴ برابر را به کاربرانش می‌دهد. به این ترتیب خریداران و طرفداران دوربین‌های این شرکت انتخاب‌های جدید و متنوعی برای خرید تازه خود خواهند داشت.